האתגר החשוב של מנויי הקאנטרי



האתגר החשוב של מנויי הקאנטרי
במסגרת אתגר שלקחה על עצמה הנהלת קאנטרי קלאב ברנע, פעל "ההליכון החם" במשך 17 שעות ברצף, ו-10 ילדים יזכו ליום כיף מפנק בקאנטרי

 השבוע החליטו אנשי קאנטרי קלאב ברנע לתרום 10 ימי כיף לילדים בעלי מוגבלויות מאשקלון. בכדי ליצור עניין סביב אותו יום כיף, החליטה הנהלת הקאנטרי להציב למנויי המקום אתגר, שזכה לכינוי "ההליכון החם". המשמעות היא שאם אחד ההליכונים במקום - שאף קושט בבלונים לכבוד האירוע-  יפעל ברצף במשך 17 שעות, יזכו הילדים ליום כיף מתנת הקאנטרי. בשבוע שעבר פורסמה הודעה בקאנטרי והוצבה רשימה בה מתבקשים המתאמנים לתרום את חלקם בכדי לעמוד באתגר. המתאמנים שהתלהבו מהרעיון, מילאו בתוך יומיים את הרשימה והתכוננו ליום הגדול. במקביל נעשתה פניה לדמויות מוכרות בעיר בכדי שיגיעו לתרום את חלקם להצלחתו של האתגר המקורי .

המפורסמים לא אכזבו, חבר  המועצה יוחאי יפרח שהיה במקום תרם את חלקו, ראש העירייה תומר גלאם הגיע, חבר הכנסת בדימוס אלי דיין הזיע אף הוא על ההליכון , כמו גם מנהל בית הספר  ויושב הראש החדש של הסתדרות המורים איל חסאן . גם בעלי המקום יוסי אלעזרא הגיע כדי לוודא שהמנויים אכן יעמדו באתגר ומנהל התפעול שי פסקל דאג כי הכל יבוצע במורה מושלמת. ביום שני בשעה 11 בלילה זכה ההליכון למנוחה, לאחר שהאתגר הושלם לקול מחיאות הכפיים של המתאמנים במקום. כעת מי שייהנו הם הילדים שבשיתוף עיריית אשקלון יגיעו ליום של פינוק מושלם בקאנטרי קלאב היוקרתי.    

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה