פסטיבל פתיחת הקיץ התקיים במכללה האקדמית אשקלון



אורחי הפסטיבל נהנו מיינות רבים וטובים, בירות בוטיק, קולינריה ומוסיקה

 פסטיבל פתיחת הקיץ שהתקיים במכללה האקדמית אשקלון כלל מוסיקה טובה, הופעות חיות, דוכני אוכל, הרצאות, סדנאות והרבה הרבה יין ובירות.  בפסטיבל השתתפו חברות רבות של יינות ושל בירות, מנחי סדנאות ומרצים בתחום. הפסטיבל התקיים במרכז הכנסים של המכללה, ביום ד ו ה בשבוע שעבר בתאריכים 7 ו 8 ליוני.

לפסטיבל הגיעו אלפי חוגגים  ומאות סוגים של יינות, אדומים, לבנים, מוגזים, ישראליים, מן העולם. כל סוגי היינות הוצעו לטעימה. בין רשימת חברות היין שהציגו בפסטיבל ניתן היה למצוא: רקנאטי, סגל,  כרמל,  טפרברג,  רמת- הגולן,  פסגות, הרי הגליל,  ברקן,  לביא, הרצוג, עמק האלה, דלתון, יתיר, מרטיני  איש הפסיפלורה, תבור, בנימינה ותישבי.

 השנה, לראשונה, הוקמה בפסטיבל שדרת בירות בוטיק. בין חברות הבירות שהשתתפו ניתן היה למצוא את: הוגארדן רוזה, סומרסבי, ויינשטפן, ויטוס, לף רדיוס, לף בלונד, לף בראון, הוגארדן, ויינשטפן,  הפוייסביר, טובורג כחול, מלכה ונגב.

 במתחם הקולינרי של הפסטיבל הוצעו דוכני אוכל כולל דוכן מפנק של גבינות מכל העולם. באי הפסטיבל נהנו ממוסיקה, הופעות חיות של מוסיקה ישראלית, קלאסיקות לועזיות, בלוז וג'אז. במהלך הערב הראשון התקיים מופע של ווירטואוז בוזוקי על רקע הטברנה היוונית. בפסטיבל ניתנו הרצאות ייחודיות בנושא יין ובירות. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה