מעצבים את המעצבים של המחר



העידן העדכני הוא עידן של ניגודים: מצד אחד גמישות מקסימלית, מצד שני חוסר יציבות. מצד אחד רצון לפרוץ גבולות ומצד שני קונפורמיזם וחזרה למקורות. התפתחות מקצועית היא לא עניין של מה בכך בעידן כזה. אם ההורים שלנו למדו מקצוע והתמידו בו עד יומם האחרון בשוק העבודה (או עדיין הולכים לאותה עבודה מדי יום, כבר שנים), הרי שהדורות הצעירים לא מוכנים להתייבש באותו תחום רוב חייהם

 וזה מצוין, כי גם השוק כבר לא מתעדף עובדי "בורג". התעשייה מציפה שוב ושוב את ההכרח בהפגנת גמישות וחדשנות, דינאמיות ומקוריות. בתרבות שבה ההמצאות החדשות הופכות להצלחה מסחררת ונשכחות אחרי יומיים, יש צורך בעובדים שיכולים לקלוט את השינויים המגוונים המתרחשים סביב, ללמוד את השפה החדשה, כאלה שיכולים לפתח גמישות ולהיות ערניים לנעשה סביב כל הזמן. במכללת סולו קורסים בעיצוב גרפי מעניקים לסטודנטים את המפתחות לצורת חשיבה גמישה ועדכנית, כזו המעניקה את תשומת הלב הדרושה לכל שינוי תרבותי או חברתי ולכל חידוש בתעשייה.

למה מכללת סולו?

לוריס מלגוצי, מורה אשר ייסד את גישת רג'יו אמיליה אשר באיטליה, הבין כי ללא דיאלוג לא נוצרת הבנה אמיתית. מלגוצי העריך את הלמידה המתעוררת מתוך שאילה וסקרנות, חיפוש ועשייה. בהתבסס על ניסיון רב שנים בתעשיית העיצוב, המרצים במכללת סולו היטיבו להבין כי למידה שתלמידים יזכרו היא למידה הנובעת מתוך סקרנות אישית. מסיבה זו, במכללת סולו מלמדים את התלמידים בשיטת אחד על אחד. כל סטודנט מקבל את הזמן הדרוש לו ללמידה ולהפנמה של החומר הלימודי, יכול לשאול כל שאלה העולה על דעתו ולקבל תשובה מידית ולפתח את נקודות החוזק בכישוריו.

ומה אחרי הלימודים?

הבוגרים של מכללת סולו מגיעים למקומות עבודה עם ביטחון עצמי גבוה יותר מבוגרים של מכללות אחרות. זאת משום שזכו לקבל את תשומת הלב המקסימלית לשאלותיהם ולמדו את הקורסים לעומק, בקצב שלהם, בהתאם ליכולות שלהם ולצרכים הייחודיים שלהם. מלגוצי האמין כי לאיש אין בעלות על הידע והידע למעשה מתפתח בעבודה של מחקר משותף. אנחנו במכללת סולו מאמינים כי כל תלמיד המגיע למכללה הוא מעצב עתידי ולפיכך, יש לו חלק מהותי בתרומה לפיתוח עולם התעשייה והעיצוב.

בתום הלימודים, בוגרי המכללה מוכנים לראיונות קבלה בחברות הגדולות ביותר, הודות לניסיון שצברו בעבודה אישית במשך הלימודים. לא פחות מכך, הבוגרים מכירים את היתרונות שלהם ויודעים להשתמש בהם. באותה מידה, הם מכירים את החסרונות שלהם ויודעים להימנע מהם. לא בלי סיבה מגיעים למכללת סולו תלמידים רבים אשר סיימו את לימודיהם במכללות הגדולות בארץ ומרגישים כי את הלימוד האמיתי – הפסידו.

אז מה עכשיו?

אם עיצוב זורם בדמכם ואתם יודעים שהעולם יכול להיות עולם טוב יותר עם העיצובים שלכם, למכללת סולו יש את הכלים המקצועיים והממוקדים שיביאו אתכם אל המטרה. מוזמנים להתקשר ולבוא להתרשם!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה