סקירה סלולארית: galaxy s8 – כל היתרונות הטכנולוגיים בכף היד



דגמי הסמארטפון החדשים שסמסונג שחררה לשוק, GALAXY S8 ו- GALAXY S8+, מתהדרים בגימור וברמת אסתטיקה מרשימים, וכן בביצועים וביכולות מצוינים. הדגמים החדשים הם בפירוש עליית מדרגה עבור סמסונג: הם נמצאים בפסגת הקדמה בכל הקשור לאיכות ביצועים ולעמידה בסטנדרטים גבוהים של טכנולוגיה מתקדמת ושל עיצוב. מה מחדשת סמסונג בדגמי GALAXY S8? להלן סקירה קצרה

 מסך

דגמי GALAXY S8 מאפשרים תצוגת מסך מלא ברזולוציית WQHD+ּּּ, הכוללת את כל המסך ללא שוליים כלל. אפשרות זו מעניקה חווית צפייה משודרגת לכל מי שמשתמש בסמארטפון לצפייה בסרטים או ביוטיוב, לקריאת מיילים וכיוצא בזה. אפליקציות רבות יתאימו את עצמן באופן אוטומטי לגודל המסך, אך באפליקציות שאינן יודעות להתאים את עצמן לתצוגת מסך מלא, סרטונים ותכנים מוצגים אחרים יעברו חיתוך על מנת לאפשר תצוגה הנפרשת על מלוא המסך. בדרך כלל החיתוך לא יפגע בחוויית הצפייה מכיוון שהתוכן העיקרי נמצא במרכז המסך, אך שוליים עליונים ותחתונים נחתכים. כך, למשל, שורות התרגום עלולות להיעלם. על מנת לאפשר חוויית צפייה מוצלחת, ניתן לבחור אילו אפליקציות ויישומים יוצגו במסך מלא ואילו לא.

עיצוב

דגמי גלקסי S8 צרים יותר מהדגמים הקודמים של סמסונג. הם דקים מאוד, אלגנטיים ביותר והגימור שלהם מרשים. כפתור זיהוי טביעות האצבע ממוקם בגב המכשיר, וכפתור הבית הפך להיות וירטואלי, בתחתית המסך, כאשר יש חיווי של רטט בעת לחיצה עליו. העלמת הכפתורים הפיזיים מאפשרת תצוגת מסך מלאה, והמכשירים פשוט נראים יותר טוב.

מצלמה

סמסונג הגדילו לעשות וציידו את הדגמים החדשים במצלמה איכותית, המספקת אפשרויות צילום שונות ותמונות ברמה גבוהה ביותר, לרבות צילומי לילה מרשימים. בתפריט המצלמה תוכלו לבחור בין מצבים שונים, כגון צילום פנוראמי, צילום מזון וכיוצא באלה. בנוסף, תוכלו לעצב את התמונות ולהוסיף להן תוספות וקישוטים וירטואליים, אך השינוי המשמעותי ביותר הוא איכות הצילום הגבוהה. 

סוללה 

הסוללה בדגמי גלקסי S8 קטנה מהסוללה בדגמים הקודמים של סמסונג, ואם אתם "משתמשים כבדים" הצופים בסרטונים ומשחקים במשך שעות רבות, תצטרכו לטעון את המכשיר במהלך היום. אולם, משתמש ממוצע יצליח להעביר יום שלם מבלי להידרש לטעינת הסוללה, וכמו כן, הסוללה נטענת מהר. יתרה מכך, סמסונג מבטיחים כי הסוללות החדשות עמידות יותר, וכי גם לאחר שנתיים של שימוש יעבדו בתפוקה של 95% מזו של סוללה חדשה. אם הבטחה זו אכן תתממש, זהו שדרוג מרשים. 

לסיכום

מי שמבקש להתקדם לסמארטפון חדש, איכותי ומרשים, הן בעיצוב והן בביצוע, יוכל לרכוש בחנות של סלקום galaxy s8 ויזכה ליהנות מסמארטפון יפהפה, בעל ביצועים טכנולוגיים מרשימים. מיקום כפתור זיהוי טביעות האצבע בגב המכשיר מהווה אתגר קל עבור המשתמש, אך פריסת המסך המרבית המתאפשרת כתוצאה מפינוי הכפתורים והאייקונים שווה את המאמץ. ניתן לומר שסמסונג התעלתה על עצמה בייצור, בעיצוב ובתכנון הדגמים החדשים, שיוצרים תחרות טובה עם כל דגם סמארטפון מתקדם הקיים כיום בשוק.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה