איך מרהטים מחדש ומבטיחים השקעה לטווח הארוך?



בעוד ישנם רהיטים שאתם מחליפים בתדירות גבוהה בבית הפרטי שלכם ובמשרד בו אתם עובדים, גם ישנם הרהיטים שאותם משדרגים ומחליפים אחת לכמה שנים. העלות והמורכבות שברהיטים שכאלו מביאה אתכם לרצות להשקיע לא מעט כעת על מנת ליהנות לטווח הארוך. החלטתם כי הגיע הזמן שלכם לשדרג את חדר הארונות שלכם או את חדר הילדים? ההשקעה שלכם כעת יכולה להיות השקעה לטווח הארוך מאד. איך עושים זאת? כל התשובות לפניכם

 נראות קלאסית עדיפה על פני נראות טרנדית:

כמה פעמים יצא לכם להביט בתמונות שלכם מלפני כמה שנים ולגחך אל מול הדמות הנשקפת מולכם? אתם לא מצליחים לתפוס איך התסרוקת שלכם נראתה, מה לבשתם ואיזה מכשיר סלולארי אחזתם ביד. התשובה לכך היא מאד פשוטה: התמונה שאתם רואים מושפעת ברובה מטרנדים שהיו רלוונטים לאותה התקופה. אם הכוונה שלכם היא להשקיע כעת ברהיטים שיהיו רלוונטים גם בעתיד הרחוק, עליכם לדבוק ברהיטים בעלי נראות קלאסית ולא להיצמד אל טרנדיים עכשוויים. לדוגמא, אם השדרוג שלכם הוא החלפת הארונות עם הדלתות לארונות מסוג ארונות הזזה, השתדלו להיצמד לצבעים קלאסיים במקום לדבוק בנראות צבעונית.


חוזק הרהיטים כבסיס לעמידות ארוכת שנים:

לצד הנראות המשפיעה על רלוונטיות הרהיטים שלכם בכל הקשור לעתיד, הרי שלא ניתן להתעלם גם מחוזק ואיכות הרהיטים שלכם. בעוד ישנן חנויות שהרהיטים שלהן מיוצרים על בסיס חומרים שאינם חומרים שניתן לקשור את שמם עם איכות או חוזק, ישנם רהיטים שונים לרבות ארונות הזזה, פינות עבודה, מיטות ושידות המבוססים על חומרים איכותיים וחזקים שמטרתם ברורה: לשרת אתכם וכמה שיותר. "בן איתי" היא חנות מובילה עם ותק וניסיון שיכולה להבטיח לכם רהיטים עמידים שמתאימים לחדרי ילדים מצד אחד, ולחדרי ארונות וחדרי שינה לבוגרים מצד שני.


תכנון רהיטים המתאים אליכם:

רהיט טוב הוא רהיט שמתאים לכם. פעם היה עליכם להגיע אל חללי תצוגה, להביט בדגמים המוצעים לכם ולהשלים עם נראותם ועם המידות שלהם. כיום המצב שונה לחלוטין ורכישת הרהיטים שלכם הפכה מותאמת אליכם. אם ניקח לדוגמא ארון שאתם רוצים לרכוש ולהבטיח כי הוא ישרת אתכם הלאה לעוד המון שנים, דעו כי יש לכם שליטה במידות הארונות, בשילוב הצבעים, בתכנון הארון ובנראותו הכוללת. ככל שהרהיט יהיה יותר מותאם אליכם ולצרכים שלכם, כך הוא יהיה יותר רלוונטי כעת ובעתיד.

קונים חתול בשק או רהיט מחנות מובילה?

אין לכם כל דיפלומה ברהיטים ואתם לא יודעים איך לזהות ארון הזזה חזק ואיך לזהות ארון הזזה שלא יפסיק לזוז? כדי להבטיח כי הרהיטים שאתם רוכשים אכן איכותיים אתם לא צריכים להיות מומחי רהיטים בעלי שם, אלא פשוט לבחור בחנות רהיטים בעלת שם. "בן איתי" כבר צועדת בענף הרהיטים 30 שנים, כך שכל מילה מיותרת. ככל שחנות הרהיטים ותיקה יותר, כך אתם יכולים להיות שקטים יותר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה