לטובת הסטודנטים של המכללה האקדמית אשקלון



מפגש של יפה טבג'ה, יו"ר אגודת הסטודנטים במכללה האקדמית אשקלון, עם תומר גלאם, ראש עיריית אשקלון וח"כ רועי פולקמן מסיעת כולנו, לטובת יצירת שיתופי פעולה בין הרשות לסטודנטים

 יו"ר אגודת הסטודנטים במכללה האקדמית אשקלון, יפה טבג'ה, שנכנסה לא מזמן לתפקיד, כבר מובילה מהפכות במכללה לטובת קהל הסטודנטים, וכעת, תחת הכותרת "עם אגודת הסטודנטיות והסטודנטים של המכללה האקדמית אשקלון עושים שיתוף פעולה עם חיוך" נפגשה השבוע עם תומר גלאם ראש עיריית אשקלון בפועל וחבר הכנסת רועי פולקמן מסיעת כולנו, המתמחה בעולם הסטודנטיאלי, לטובת יצירת שיתופי פעולה בין הרשות לסטודנטים במכללה.

 במהלך הפגישה הוסכם על שיתופי פעולה לרווחת הסטודנטיות והסטודנטים במכללה.הפגישה נסובה סביב בקשת האגודה ליצור ולהגדיל כמות מקומות תעסוקה לסטודנטים בעיר, הרחבת המלגות, השקעה בהווי התרבותי חברתי והחיבור לקהילה בין הסטודנטים לתושבי העיר.

 לדברי טבג'ה המובילה המהלך: "הצלחת הסטודנטים במכללה מהווה הצלחת העיר. הסטודנטים מהווים קהל יעד משמעותי בעיר ומגיעים מכל קצוות הארץ ללמוד בה, משאב ששווה לעיר להשקיע בו, שני הצדדים יצאו נשכרים". עוד הוסיפה כי "האגודה ממוקדת במטרה לשים את הסטודנט\ית במרכז, אני שמחה ומברכת על השת"פ ומאמינה כי אנו נשגשג ונצליח יחד, ונביא בשורה חדשה לסטודנטים ולעיר. אחרי הכל המכללה נקראת על שם העיר והסטודנטים הלומדים בה הם התושבים העתידיים של אשקלון".

 תומר גלאם, ראש עיריית אשקלון בפועל אמר במהלך הפגישה: "הסטודנטים הם מנוע הצמיחה של העיר אשקלון. הדבר הנכון ביותר והחשוב מבחינתנו הוא לסייע להם עד כמה שניתן. אנחנו עושים זאת במהלך שנת הלימודים ע"י חלוקת מלגות מטעם העירייה ובסיום השנה אנו מחזקים אותם באמצעות יצירת מקומות תעסוקה בתחומים שונים ומגוונים, פתרונות דיור ותחבורה ומקומות בילוי ופנאי. הסטודנטים הם דור העתיד שלנו, ונעשה הכל שיראו באשקלון את העתיד שלהם, יעבדו כאן במקצועות איכותיים, יקימו פה את ביתם, יגדלו את ילדיהם ויתקדמו בכל התחומים. הצלחה שלהם היא הצלחה של העיר".

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה