רבים תוהים ולא ממש מבדילים בין טכנאי מחשבים לבין מעבדת מחשבים. חשוב לדעת כי במעבדה יקבל המחשב טיפול הרבה יותר מושלם ומקיף מאשר הטיפול המקומי שהטכנאי מסוגל להעניק לו, ובמיוחד כאשר מדובר במעבדה מודרנית המצוידת היטב בכל מה שצריך בכדי שהמחשב שלנו יוכל לקבל את הטיפול המושלם המגיע לו

כאשר המחשב שלנו מתקלקל עומדות בפנינו שתי אפשרויות. במקרה ומדובר במחשב נייח, ברור שנעדיף להזמין את הטכנאי אלינו הביתה על מנת שהוא ינסה לפתור עבורנו את התקלה ולחסוך את כל הטרחה הכרוכה בטלטול של המחשב אל המעבדה. אך כאשר מדובר במחשב נייד אין כל מניעה להביא את המחשב אל המעבדה על מנת שיבצעו עבורנו את התיקון שם במקום. כדאי לדעת כי תיקון במעבדת מחשבים עדיפה פי כמה וכמה מאשר תיקון הנעשה בבית גם כאשר מדובר במחשב נייח ומסורבל, וכדאי לשקול פעם שנייה האם לפנות אל המעבדה או להסתפק בביקורו של הטכנאי.

ציוד מעבדה – מקל על המלאכה

המעבדות המיועדות לתיקון מחשבים מצוידות היטב בכל מה שצריך בכדי שהתיקון ייעשה באופן המקצועי ביותר. ניקח לדוגמא את שולחן הנירוסטה אשר על גביו נערך התיקון, מדובר אולי בפרט שולי ביחס לעבודה אך אין ספק כי מדובר בפריט משמעותי מאוד עבור הטכנאי במעבדה, שנהנה מתנאי עבודה נוחים ונגישים הרבה יותר.

כך גם מדפי המתכת הנוחים אשר עליהם ניתן להניח את המחשבים הממתינים לתיקון. אלו נגישים ונוחים מאוד ויוצרים את המראה המסודר והמאורגן בחדר המעבדה.

חלקי החילוף מקבלים אף הם מקום מסודר ומאורגן במגירות ייעודיות העשויות אף הן מתכת כך שהעבודה הנעשית ביתר יעילות תורמת גם למקצועיות של העבודה ולאיכות התיקון. כי כאשר כל החלקים וכל המוצרים נגישים ומסודרים, לא יתבזבז זמן מיותר על חיפוש חלקים אבודים או מפוזרים, וברור שהעבודה תיעשה באופן הרבה יותר מהיר ומקצועי.

חברת טלעד טי אס בע"מ – מסדרת לכם את חדר המעבדה

רוצים לארגן מחדש את חדר המעבדה? לסדר אותו כדי שהעבודה תוכל להתבצע באופן נוח ובטוח הרבה יותר? פנו אלינו אל חברת טלעד טי אס בע"מ. אצלנו תמצאו ציוד מעבדה נוח במיוחד. כל מה שאתם רק צריכים על מנת שהעבודה במקום תוכל להתבצע היטב. זה כולל את עמדות המחשב הנוחות, את שולחנות הנירוסטה האיכותיות, המגירות שיסדרו לכם את המעבדה וכל מה שיהפוך את המעבדה שלכם למקצועית ופרקטית במיוחד.

כי כאשר המעבדה מסודרת ומאורגנת כל העבודה נראית אחרת!

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה