למרות צו הפסקת עבודה ממשיכים לבנות



בגב בית הכנסת "ניסנית" הולך ונבנה אולם אירועים ללא היתריי בניה וללא אישורים. תושבים: "פוגעים לנו באיכות החיים"

 ככה מזלזלים בחוק העירוני. מאחורי בית הכנסת "ניסנית" נבנה אולם לאירועים ללא היתריי בניה. את היוזמה לכך אירגנו כמה ממתפללי בית הכנסת שחשבו שהכל הפקרות בעיר. 

שכנים הגרים בסמוך בשכונת הוילות טוענים שיהיה להם סיוט, אם אכן הם ימשיכו בבניה שאמורה בסופו של דבר, להקים מקום שיעשו בו רעש בכל זמן שירצו ובמיוחד בערב. "מי נתן להם אישור בכלל לבנות במקום אולם. זו עבירה פלילית לבנות ללא התרי בניה שהחוק צריך לטפל בה ואנחנו מקווים, שזה לא ניתן על ידי מישהו מהרשות שכלל לא איכפת לו מהתושבים". שכונת הרצוג היא שכונה שקטה והחשש שם מהפעלת מוסיקה ועריכת אירועים גדול מאוד.

מעבר לגדר בית הכנסת, הולכים ונבנים 2 גני ילדים ללא צורך לדברי התושבים במקום. 

היה סיכום עם דוד ירון, מהנדס העיר לשעבר ועם אורן חדד, מהנדס החברה הכלכלית, שבמגרש הזה יקום מרכז למבוגרים והשלמה לבית כנסת לאירועים, למפוני מגורשי גוש קטיף, כאשר משרד השיכון הקצה סכום של 2 מיליון שקלים להקמת המקום כפיצוי למפונים. 

"פתאום אני רואה שבונים 2 גני ילדים ללא צורך בכלל" אומר יוסי דיין אחד המפונים ומוסיף "אין צורך אפילו בגן אחד במקום". אישור הבניה ניתן על ידי מהנדסת העיר החדשה והיא אומרת לי:"אני לא ידעתי מהסיכום שיש לכם ורק ביקשו ממני לחתום". 

אפי ביתן, תושב הבמקום "כשבניתי הבאתי התריי בנייה ואחרים לא מבקשים בכלל ובונים. אני לא מוכן שיבנו מולי ויסתירו לי את הים ויפגעו באיכות החיים שלי".

ביקשנו את תגובת העירייה אך היא עדיין לא התקבלה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה