חברה לעיבוד בשר מבקשת הקפאה



"מלכות הבשר", המפעילה מפעל באשקלון, מדווחת על חובות של 19 מיליון שקל חברת הל יסכה מוכנה להשקיע בה תמורת מחצית
ממניותיה. אתר news 1

חברת מלכות הבשר, בעלת מפעל לעיבוד בשר באשקלון, מבקשת (17.7.17) מבית המשפט המחוזי בבאר שבע להקפיא את ההליכים נגדה. החברה נמצאת בבעלותם ובניהולם של שי אוליאל וזוהר עזורי. 

לדברי החברה, המפעל עובד מאז אוגוסט 2015, אך הוצאות המימון מהקמתו כבדות ואין די ברווח התפעולי שלו כדי לכסותן. בשל כך, גם לא מצוי בידי החברה ההון החוזר לרכישת חומרי גלם בהיקף שיאפשר למפעל לעבוד בתפוקה מרבית. לכך נוספו כשלים ניהוליים, וכל אלו הביאו את החברה למשבר תזרימי חמור המאיים על המשך פעילותה השוטפת ועל עמידתה בהתחייבויותיה השוטפות. נכון להיום, אין בידי החברה לקיים את התחייבויותיה לספקים והיא ביטלה צ'קים שמסרה להם. 


בבקשה, שהוגשה באמצעות עו"ד איל רייף, נאמר, כי חובותיה של החברה נאמדים ב-19 מיליון שקל ועוד הלוואות בעלים בסך 2.5 מיליון שקל. הפעלת החברה בתקופת הקפאת ההליכים והסדר הנושים באמצעות הנאמן, תתאפשר לאור התחייבות של חברה-אחות של אחד מהנושים הגדולים בחברה, חברת הל יסכה, שהיא אחד הספקים הוותיקים והחזקים בענף הבשר, להזרים לקופת הנאמן 5 מיליון שקל כהון חוזר לביצוע פעילותה היצרנית. 


המשקיע הוא חברה מקבוצת יסכה, שהיא רשת משחטות מהגדולות במדינה המעסיקה 1,700 עובדים. המשקיע מפעיל את המשחטה של הקבוצה באור יהודה המעסיקה 200 עובדים. ההשקעה היא בתמורה למחצית ממניותיה של מלכות הבשר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה