ציוד למספרה: 4 פריטים שאי אפשר לוותר עליהם



בכל מספרה שאנחנו פותחים אנחנו יודעים שיש כמה פריטי ציוד שאי אפשר לוותר עליהם, גם כאשר אנחנו רוצים להצטמצם למינימום, וגם כאשר אנחנו רוצים להתחיל בקטן, אפילו בבית. יש ציוד בסיסי שבלעדיו אי אפשר בכלל לעבוד ורצוי מאוד שלפחות הם יהיו מתוצרת אמינה וטובה כדי שתוכלו להמשיך לעבוד אתם כמה שיותר שנים עד שתוכלו להתרחב ולפתוח מקום יותר גדול ומפואר. להלן הטיפים לרכישת ציוד מספרה שבלעדיו מספרה פשוט לא יכולה להיות מקצועית

כיור מקצועי וכיסא מותאם

החפיפה אינה רק פינוק שאנחנו מקבלים כאשר אנחנו מגיעים למספרה. היא ההתחלה של כל עבודה על ראשו של הלקוח והיא מחייבת שימוש בתכשירים שמותאמים לו כדי להקל על העבודה ולהציג את התספורת במיטבה. אנחנו מתחילים בחפיפה גם משום שבמידה מסוימת זה מרגיע אותנו ולא רק נותן לספר את הבסיס ההתחלתי של העבודה. לכן, כיסא טוב וכיור מקצועי הם מחויבי המציאות גם כדי למנוע נזקים בריאותיים מכל מי שנשען לאחור בזווית קצת בעייתי לעמוד השדרה. כלומר, זה עניין בטיחותי לחלוטין ולא רק מקצועי. אסור שלקוח ייצא עם נזק בגלל התנוחה הלא נוחה. הכיסא חייב להיות מתוכנן היטב והכיור בטיחותי ותומך בעורף, כך שזה ציוד למספרה חיוני.

כיסא ללקוח

כיסא ללקוח הוא למעשה גם כיסא לספר, וזה ציוד למספרה בסיסי ביותר. זה יכול להיות כיסא אורתופדי שמחייב התאמה למבנה הגוף שש לקוח שעומד לשבת עליו בין חצי שעה לכמה שעות, תלוי בטיפול שיקבל. זה יכול להיות כיסא פחות יקר אם מדובר במספרה ביתית אבל חייב להיות כיסא בגובה שיתאים לספר כדי שגם הוא יוכל לעבוד בנוחות בזמן שהלקוח יושב בנוחות גם הוא. הו אלא יוכל לספר מישהו אם יצטרף להתכופף או להניף את ידיו בזווית בלתי אפשרית שתגרום לו נזקים, כמו שגם לקוח לא יוכל לשבת בכיסא שאינו מותאם לגב שלו וגורם לו כאבים ואי נוחות.

מתקן ייבוש ופן

כל מה שספר זקוק לו במסגרת ציוד למספרה הוא מתקן ייבוש או ציוד כזה לפן וייבוש תסרוקות ותספורות של לקוחות כדי שיוכלו לקבל את הצורה הסופית שאליה התכוון. אי אפשר לצאת ממספרה בראש רטוב, כמובן, ולכן מתקן כזה הוא הכרחי לכל ספר, שיהיה אמין ויחזיק מעמד שנים רבות מבלי להתקלקל.

מראה

זה לא משנה אם המראה היא יקרה או מעוצבת במיוחד, ללא מראה גם הספר מתקשה לראות היכן הוא עומד ולקבל את ההתרשמות הנכונה מהתקדמות העבודה שלו. מראה להצבה על הקיר היא ציוד למספרות חיוני במיוחד, כמו גם מראת יד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה