איך לבחור תיק גב לטיול הבא שלכם?



לגודל התיק, לחוזקו ולאופן חלוקת התאים הפנימיים בו עשויים להיות השפעה מכרעת על איכות ועל נוחות הטיול שלכם. יש מקומות שבהם התיק כולל את כל התכולה החיונית וההכרחית למטייל

pixabay

חשוב ונכון לקנות תיק בחברה, אשר מהווה מקור אמין, נגיש וזמין שבו צעירים בפרט ואנשים בכלל רוכשים תיקים לטיול ארוך שהם מתכננים. על מה חשוב להקפיד לפני רכישת תיק איכותי וכתנאי לרכישה?

  1. בדקו אי תיקון או החלפת רוכסנים מהווה חלק בלתי נפרד מכתב האחריות הואיל ותקלה בהם עלולה להפוך את כל התיק לחסר תועלת ולמעשה למנוע את השימוש בו.
  2. רכשו תיק עמיד וחסין ככל שמוצע כזה לרטיבות. בדקו היטב כיצד יש לנקות אותו, האם ניתן להכניסו למכונת כביסה ועוד.
  3. אם אתם מוסרים את התיק לתיקון ברור היטב בתוך כמה זמן על החברה להשיבו אליכם.
  4. רצוי לרכוש תיק מחברה שיש לה סניפים במקומות שונים וכי בעת הצורך ניתן לקבל שירות דרך הסניף המבוקש והקרוב אליכם.
  5. התייעצו עם חברים. אכן אין חכם כבעל ניסיון. הייעוץ חשוב גם כדי לדעת מה הוא התיק האיכותי שעשוי לתת לכם את המענה הטוב ביותר, העלות שלו, האם חלוקתו הפנימית מקלה על השימוש ועל ההתמצאות בו ומה שלא פחות חשוב ואולי הכי חשוב- מה לקחת ומה להשאיר בבית.
  6. בדקו שניתן לנעול את התיק, וכי מנגנון הנעילה יקשה על פריצתו.
  7. בחרו תיק שיושב עליכם היטב, קל – יחסית- לנשיאה, מאפשר לכם חופש תנועה.
  8. בחרו תיק פרופורציונלי לממדי גופכם. בדקו אותו כשהוא במשקל שאותו אתם אמורים לשאת. אם קשה לכם לשאתו בבית, ודאי יהיה  לכם קשה יותר לשאת אותו בטיולים בכלל ובשטחים פתוחים (ואתגריים) בפרט.
  9. נסו להתאים ככל שניתן, וחשוב להתייעץ בנושא זה, את סוג התרמיל לסוג ולאופי השימוש במיועד בו על פי מתווה הטיול.
  10. חשוב לשעת כי מדובר במוצר שיש להתאימו לצרכים הספציפיים שלכם. המחיר ודאי מהווה שיקול לגיטימי במכלול השיקולים אבל אם כדי להגביר את תחושת הנוחות שלכם בעת נשיאת התיק תידרשו להוסיף עוד סכם מסוים, במבחן עלות- תועלת, תיווכחו כי תוספת המחיר לא רק מוצדקת אלא אף חיונית.

 

תיק לא נוח עלול להעיב על הטיול, למנוע הפקה ומיצוי מלוא ההנאה הפוטנציאלית הגלומה בו, לגרום עגמת נפש, תסכול ואף כעס על עצמכם. התיק הוא הבית שלכם, סל המוצרים הבסיסי והחיוני, אזור הנוחות נכון שהטיול קצוב בזמן ולא בטוח שייעשה שימוש תכוף בתיק לאחר שתשובו ממנו, אבל אם וככל שמדובר בטיול שמתוכנן וצפוי לארוך חודשים אחדים, יש הצדקה מלאה לרכוש תיק איכותי ומשובח, אשר יקנה לכם תחושת ביטחון כי רכשתם את המוצר הטוב ביותר שהשוק מציע למטיילים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה