פותרים את בעיית הלחץ בבית



בדרך כלל איננו אוהבים לשמוע את המילה "לחץ". היא מעלה בנו קונוטציה שלילית: לחץ בלימודים שבהם אנו צריכים ללמוד למבחנים ולהגיש מטלות, לחץ בלתי פוסק בעבודה או לחץ בזוגיות ובניהול חיי המשפחה

pixabay

אבל ישנם מקרים שבהם דווקא היינו מעדיפים להגביר קצת את הלחץ. כך, לחץ מים נמוך בצנרת השירותים, האמבטיה או המטבח יכול לגרום לעוגמת נפש רבה. כשהמים אינם זורמים כמו שצריך, אנו מתקשים לבצע פעולות יום יומיות כמו רחצה או הכנת ארוחת ערב. למרבה המזל, היום קיימות שיטות מתקדמות לצורך הגברה של לחץ מים גבוה בבית.

מה גורם לסתימת צינורות ולבעיות לחץ?

סובלים מלחץ מים נמוך בבית? אלה כמה גורמים שיכולים להיות הסיבה ללחץ מים בעייתי:

  • סתימה בצנרת – לפעמים המים מתקשים לעבור דרך הצנרת מכיוון שהיא נסתמה. שחיקה של הצנרת היא דבר טבעי. היא עשויה להתרחש כתוצאה מהצטברות של אבנית, ובמקרה זה יהיה צורך לפרק את הצנרת ולנקות אותה.
  • שיבר שלא נפתח עד הסוף – לפעמים מדובר בתקלה פשוטה למדיי: שיבר ראשי שאינו פתוח עד הסוף. זה יכול לקרות בעקבות עבודות אינסטלציה קודמות או תיקונים כלליים בבית. מכל מקום, כל מה שיש לעשות במקרה זה הוא לפתוח את השיבר כראוי.
  • לחץ מים בעייתי בקומות העליונות – מכיוון שמערכת המים פועלת על פי חוקי כוח הכבידה, מי שגר בקומות העליונות בבניין משותף עלול לסבול מלחץ מים נמוך בצינורות. כדי לגבור על הלחץ, יהיה צורך להשתמש במשאבה.

אז איך מגבירים את הלחץ בבית הלכה למעשה?

אין דבר מתסכל יותר מלהסתבן בחדר האמבטיה, לפתוח את הדוש ולגלות שהמים מתקשים לזרום. או אז אתם מוצאים את עצמכם במצב בלתי נעים שבו מקלחת של 10 דקות אורכת חצי שעה. בחיים המהירים והתובעניים שלנו איננו יכולים לחכות, ולכן הדרך הטובה לפעול היא לקרוא לאנשי מקצוע שיחזירו לכם את הזרם הנכון, המהיר והתקין לצנרת. בימינו, ניתן לעשות זאת בקלות באמצעות מכשיר שנקרא "מגביר לחץ מים". מכשיר זה הוא משאבה המתחברת אל ברז המים הראשי. משאבה זו אוגרת את המים ומשחררת לחץ בכל צינורות הבית. לאחר מכן, ניתן יהיה לפתוח את הברזים וליהנות מלחץ מים תקין.

אתם בוחרים מי יגיע אליכם הביתה

רבים חוששים להזמין אינסטלטור לבית מסיבה טובה. למרבה הצער, תחום האינסטלציה פרוץ במדינתנו הקטנה, ולא חסרים סיפורים על אינסטלטורים ששברו ברזים בכוונה תחילה רק כדי לתקן אותם ולגבות מחירים גבוהים במיוחד. אז אם אינכם רוצים לצאת עם נזק וקנס לאחר ביקור האינסטלטור, חשוב לנקות כמה צעדים. ראשית, לפני שאתם פונים לאינסטלטור הראשון שאתם רואים על המגנט, חפשו מידע באינטרנט על אינסטלטורים אמינים. תוכלו להיעזר בהמלצות הגולשים כדי לדעת את מי להזמין ואל מי לא כדאי להתקרב כלל. כמו כן, אל תהססו לבקש מהאינסטלטור להציג בפניכם רישיון ותעודות, כדי לוודא שאכן מדובר בבעל מקצוע. ולסיום, אם אתם רוצים ללכת עד הסוף, אל תקבלו את פני האינסטלטור כשאתם לבד בבית. הזמינו חברים ובני משפחה כדי שילוו אתכם בתהליך התיקון, ואתם בתמורה תרגישו בטוחים יותר.

בלי לחץ, המקצוענים כבר בדרך

המים בשירותים לא יורדים? מחכים שעות במטבח רק כדי למלא סיר למרק? הכירו את חברת אינסטלטורס המציעה פתרונות אינסטלציה מתקדמים. הצוות המקצועי של החברה יגיע אליכם כדי לפתור את בעיית האינסטלציה ולהחזיר את לחץ המים התקין. הצוות המקצועי זמין אליכם במשך 24 שעות ביממה (לא בשבת), ויגיע לכל קריאה, גדולה וקטנה כאחד. לייעוץ עם אינסטלטור מקצועי לחץ כאן ותקבל את כל המידע הדרוש.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה