תזמורת ירושלים מזרח ומערב וגוסטו מציגים: "עפאכ" ("בחייך")



התזמורת לא נחה. בין מופעי עונת המנויים למופעי סדרת האופרה, יעלה בחודש דצמבר המופע בערים ירושלים, נתניה, אשקלון וקרית מוצקין

תזמורת ירושלים

 תזמורת ירושלים מזרח ומערב וגוסטו מציגים: "עפאכ" ("בחייך")'תזמורת ירושלים מזרח ומערב' לא נחה, בין מופעי עונת המנויים למופעי סדרת האופרה, יעלה בחודש דצמבר המופע "עפאכ" (ממרוקאית: בחייך) בערים ירושלים, נתניה, אשקלון וקרית מוצקין.

הסולן המרכזי במופע גוסטו, מהמוסיקאים המסקרנים במוסיקה הישראלית החדשה נמצא גם הוא בימים אלו בתקופה מלאת פעילות. כשהוא בדרך לאלבום חדש, רביעי במספר לאחר שאלבומיו הקודמים זכו לביקורות אוהדות ופרגון בתקשורת, שירו "זהרה" בביצועה של מירי מסיקה כובש את תחנות הרדיו ולבבות המאזינים והוא משיק את הקליפ שצילם במרוקו לשירו "עפאכ".תום כהן: " המופע "עפאכ" נולד מתוך הרצון שלי להוקיר את היוצר והזמר גוסטו, שמעתי את האלבום הייחודי והחלטתי לעבד אותו מחדש ולתת לו את הבמה המכובדת שבמופע משותף עם תזמורת ירושלים מזרח ומערב" .

גוסטו: "אני נרגש ומאותגר מאד מהפרויקט, זו שפת האם עליה גדלתי וממנה ספגתי את ההשפעות המוסיקליות המוגרביות"כדי לקשר הווה ועבר ולייצר עתיד, הזמינה התזמורת את פנחס כהן כוכב ענק ממרוקו שכבר למעלה משלושה עשורים חי שם, מצליח ויוצר מוזיקה בשפה הערבית המרוקאית.השילוב בין גוסטו לכהן מקבל חיזוק בדמותה של ליז אביטל בקולה הייחודי והחם, שלושת הסולנים ירטיטו לבבות בשירתם בשפה המרוקאית.על המופע המרגש תנצח אתי תבל.טעימה מהשילוב המדהים בין גוסטו ונגני התזמורת.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה