בחסות רבי מאיר בעל הנס



ההילולה השנתי לכבוד הרב הביאה לכינוס של מכובדים והתקיימה בבית הכנסת ״משכנות בוקובזה״ בראשות הרב, יצחק ברדא, החזן, יחיאל נהרי, ראש העיר, תומר גלאם ורבנים

אשקלונט

הילולה לזכרו של רמי מאיר בעל הנס התקיימה במוצאי שבת בבית הכנסת 'משכן בוקובזה'  באשקלון. את בית הכנסת הקים אפרים בוקובזה ואת הערב הנחה מאיר בוקובזה בו השתתפו כ-500 איש שנהנו משירתו של החזן המפורסם יחיאל נהרי . בית הכנסת משמש את הציבור בשכונת גני ברנע והוא מקיים שיעורי תורה כולל יומי ופעילויות רבות בניצוחו של החזן חיים חדד.

לערב הגיעו גם הרב יצחק ברדה, ראש העירייה בפועל, תומר גלאם, המשנה לראש העירייה שי עמירה שסייע בערב,  חבר המועצה לשעבר חי דהרי ורבנים רבים.  בברכתו אמר גלאם כי הוא שמח להשתתף בערב הזה וכי נהנה רבות משירתו של נהרי, "כי זה הסטנדרט שמגיע לציבור. אני מוקיר את פעילות משפחת בוקובזה, לצערי עדיין יש מחסור בבתי כנסת ברחבי העיר ואנו עושים הכל בכדי להשלים את הפערים. ערב כזה של תפילות וישועות אני מקווה שבכך תהיה גם הצלחה לעיר".

גם הרב ברדא בירך את המתפללים ואת פרנסי בית הכנסת , בוקובזה והחזן חדד , שעושים לדבריו ימים כלילות למען הציבור באיזור וברחבי העיר. הוא בירך את החזן נהרי שלדבריו , "הוא לא   החזן או הזמר אלא השיר עצמו".

את המשך הערב הנעים הזמר נהרי שחרג ממנהגו וביקש לשאת כמה מילים אישיות בהם סיפר על ההתרגשות הרבה במעמד המיוחד הזה לדבריו. הציבור נהנה גם מכיבוד עשיר והמשך ההילולה עד לשעות המאוחרות.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה