משה כחלון צא לחיים ותחזיר לעצמך את החיוך



יפה טבג'ה, יושבת ראש אגודת הסטודנטים במכללה האקדמית אשקלון, בטור אישי לשר האוצר הפורש

אשקלונט

"עם כל הסערות האחרונות נעלמה מהעין הציבורית פרישתו של שר האוצר משה כחלון ומגיעים לו כמה מילים, אז כתבתי לו.
משה,
"אתה פשוט משעמם". (ב' נתניהו).
לא הבנת את המשחק ולא עלית על הגל, שיעממת את הציבור שרגיל להוריקן, טייפון, רעידות אדמה, הרי געש מתפרצים ומה לא בסערות הציבוריות. לא ידעת להתעופף על גלי הסערה.

שהם צעקו "לא ביבי" ורק לא ביבי, אתה צעקת פריפריה, צעקת אוכלוסיות מוחלשות, צעקת גבעת אולגה שמסמלת בעיקר את תחילת הדרך שממנה צמחת, החיים הפשוטים. מאידך כשצעקו כן ביבי ודווקא ביבי, בחרת להיות ממוקד והינה משפט מצוטט מתוך דבריך " אני אכרות לעצמי את היד לפני שאצביע נגד האוכלוסיות המוחלשות".

משה כחלון נכנס לפוליטיקה אבל לא שיחק את המשחק, כשדיבר דברי טעם על החיים עצמם התעלמו מהתוכן ,צחקו על הח' והע' וזה גירד להם, לא כשדיבר על כך שאין לאנשים מה לאכול, ולא על כך שאין להם קורת גג לישון. הילד מגבעת אולגה לא פחד לגעת בשמנת של האליטה. אבל כאן "דוד מול גוליית" לא ניצח.

כחלון נכשל, הוא נגע במיליון כוכבים אבל לא בירח.
הוא נגע ושינה את רפורמת שוק התקשורת, הכפיל את שכר החיילים, העלה את שכר המינמום, העניק טיפולי שיניים לקשישים, יזם את מחיר למשתכן, הוזיל את מחירי התרופות ועוד. לאנשים שמנותקים תדעו לכם כל אלה נוגעים באזרחים הפשוטים.

כחלון נגע בהמון כוכבים אבל לא נגע בירח כמו שהבטיח. צעירים וצעירות עדיין לא יכולים לקנות דירה בישראל, הוא הבטיח חלום שלא הגשים. הוא לא נושא בעצמו בכישלון, איתו שותפים רבים שלא חשבו להצביע בעד, "בעד" אמיץ נגד בעלי הקרקעות והאליטות. ובהגינות יש לומר שגם הוא לא היה מספיק חזק לדחוף לבד ובזה הוא כשל.

לכחלון הישגים רבים אבל לצד זה גם כשלונות לא מעטים, השבוע הוא הכריז שהוא פורש מהחיים הפוליטים, אני בוחרת להתמקד בעשייה שלו ולאחל לו דרך צלחה.

משה כחלון צא לחיים ותחזיר לעצמך את החיוך!
היית שר אוצר עם חמלה, חברתי, חבר כנסת טוב שהלב שלו היה במקום הנכון, נחשפנו בעיקר לכשלונות שלך, אבל יש לך זכויות רבות. מה לעשות התקשורת פשוט היתה מעולפת על הח' והע' של שר האוצר לכן הסיקור היה אוהד ;)

משה כחלון אתה תלך לחייך החדשים אנחנו הציבור נמשיך לסערות הבאות.

יאלה סערה."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה