״אין עיתונאים באשקלון״



רק כך אפשר להבחין עד כמה היה לחוץ האזרח מן השורה, איתמר שמעוני, כאשר אמר לעורך דינו, גבי רפופורט, את המשפט שבכותרת ועל מה בכלל?. אגב,הכוכב בשני הדיונים האחרונים הוא, חיים סופר

איתמר שמעוני

אין ספק בכלל שאיתמר שמעוני בבעיה, בעיה של רוגז, בעיה של לחץ, בעיה של אמירות לא במקום, בעיה של אדם שאיבד את כל הכח שהיה בידיו והפך להיות כאחד התושבים בעיר.

ביום רביעי במהלך הדיון המשפטי מול עיניה ואוזניה הקשובות של השופטת, לימור מרגולין - יחידי, שאמרה לבאי אולמה בבית המשפט המחוזי בתל אביב, שעדותו של העד, שמעון בן חיים, לא הוקלטה ומציעה שיעזרו במקומונים, אז נשמע שמעוני אומר לפרקליטו, גבי רפופורט, שאין עיתונאים באשקלון. רפופורט צחק והשופטת שאלה אותו למה הוא צוחק, רפופורט ענה שלקוחו אמר לו משפט מצחיק, השופטת שאלה מה אמר הלקוח שלו, רפופורט אמר "אין עיתונאים באשקלון" השופטת לא צחקה מזה ואף העירה לרפופורט ושאלה אותו "אתה חושב שזה מצחיק", רפופורט לא הגיב.

נכון, שמעוני לא סבל במיוחד מהמקומונים, אם לקרוא לחלק מהם מקומונים, השאר כתבו את האמת והציגו עובדות כל "כוחותיו" בתקשורת היו ממש לא בעניין, אולי לא הוא באופן אישי, אבל כשחיים סופר, אחד האנשים "שמככבים" באולמה של השופטת מרגוןלין - יחידי, כאשר שמו עולה שוב ושוב  בפרשה החמורה שלכאורה  מעורב בה, גבי מגנזי, עיסוקו של סופר מעורר תהיות עד כמה היה מעורב גם בעיתון המדובר "אובייקטיבי", בתקופת כהונתו של גלעד אורן, כמנכ״ל על פי עדותו של אורן,עד כדי כך שהעיתון זכה לקבל הפקה של חוברת לחברה הכלכלית, בסכום של כ - 70 אלף שקלים.

אני מציע למר חיים סופר, להתחיל להגיע לאולמה של השופטת מרגולין - יחידי, כי הוא עלול להידרש לחקירה - עדות, על חלקו בפרשות בהם היה מעורב גבי מגנזי. השופטת הזכירה את שמו הרבה יותר משמם כל הנאשמים יחד במשפט שמעוני, בשני ימי החקירה בשבוע שעבר בהם מסרו עדות, אורן חדד סמנכ"ל הנדסה בחכ"ל וגלעד אורן המנכ"ל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה