חשד להתעללות בילדה בת 11 חודשים. ההורים נעצרו



פרסום ראשון של תמיר סטיימן מערוץ 12 נמצא כרגע בחקירת משטרה. החשד הוא שאימו התעללה בו והתינוקת הגיע אתמול לבית החולים ומשם הובהלה לבית החולים סורוקה עם פגיעות ראש חמורות. שכן ששמע את צרחות התינוקת הזעיק את מד"א

יח״צ ברזילי

חשד להתעללות של אמא בתינוקה בת 11 חודשים מאשקלון. התינוקת הגיעה לבית החולים ברזילי אתמול עם פגיעת ראש במצב קשה והועברה לבית החולים סורוקה.  החשד שהפגיעה נגרמה מטלטול או מכה. כך מפרסם הבוקר כתב ערוץ 12 תמיר סטיינמן. 

ממד״א, שהוזעקה על ידי אחד השכנים כששמע את הצרחות של התינוקת נמסר: הלילה בשעה 23:25 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על תינוקת מחוסרת הכרה בבית באשקלון. חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית חולים ברזילי תינוקת כבת 11 חודשים במצב קשה, מורדמת ומונשמת. לבקשת בית החולים, בהמשך הלילה צוות נט"ן מד"א העביר את הפעוטה לבי"ח סורוקה.

תגובת המשטרה: ״משטרת ישראל החלה בחקירת נסיבות מקרה בו פונתה אמש פעוטה במצב קשה לבית החולים שם עלה חשש לחבלת ראש.

אמש (ראשון) התקבל דיווח במשטרה אודות תינוקת כבת 10 חודשים שפונתה לבית החולים שם הובחן שיש לה חבלה בראש ובהמשך פונתה לסורוקה במצב קשה. בעקבות המקרה נעצרו אביה ואמה (22) של הפעוטה והם הועברו לחקירה״.

תגובת בית החולים: ״למרכז הרפואי ברזילי הובאה אתמול תינוקת בת11 חודשים . התינוקת סובלת מפגיעת ראש והועברה להמשך טיפול בבית החולים סורוקה״.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה