גלית כהן נבחרה למנהלת היכל התרבות אשקלון



במסגרת התפקיד, כהן תהיה אחראית על ניהול מפעל המנויים בהיכל, קביעת הרפרטואר, מגעים עם ספקים ותיאטראות ועוד

גלית כהן, צילום: סיון מטודי

גלית כהן, תושבת אשקלון, נבחרה היום פה אחד על ידי ועדת המכרזים בחברה הכלכלית אשקלון לתפקיד מנהלת היכל התרבות בעיר. כהן, שימשה בשנתיים האחרונות כעוזרת ראש העיר, תומר גלאם וקודם לכן כמנהלת לשכה במשרד מנכ"ל העירייה. היא בעלת תואר ראשון בפוליטיקה וממשל, סוציולוגיה ואנתרפולוגיה מהמכללה האקדמית אשקלון ובעלת תעודת הכשרת דירקטורים בתאגידים מוניציפאליים וציבוריים מהמכללה למינהל.

במסגרת תפקידה החדש, כהן תהיה אחראית על ניהול ההיכל על כל היבטיו, ניהול מפעל המנויים, קביעת רפרטואר ההיכל, הכנת תכנית עבודה שנתית, ניהול מערך השיווק והמכירות, קיום מגעים עם ספקים ותיאטראות, ניהול כח האדם בהיכל וכדו'.

היכל התרבות אשקלון, הממוקם בשדרות בן גוריון וכולל כ-850 מקומות ישיבה, מארח את ההצגות, המופעים וההפקות הגדולות מכל התיאטראות בארץ ומחו"ל. מלבד הצגות תיאטרון, מותאם האולם מבחינה אקוסטית הן לקונצרטים והן להופעות מוסיקליות מגוונות והוא מארח במבואות הכניסה אליו תערוכות אמנות מגוונות.

ראש העיר, תומר גלאם: "אני מברך על הבחירה בגלית לתפקיד ואני סמוך ובטוח כי היא תבצע אותו על הצד הטוב ביותר. מהיכרותי המקצועית עמה, יש לגלית את הנתונים המתאימים לחשוב מחוץ לקופסא ולחשוב בגדול, הן על מנת לטפח ולעודד יצירות מקור והן על מנת להביא לכאן את ההצגות והמופעים שימשכו קהל רב וישימו את אשקלון על מפת התרבות הארצית". 

מנכ"ל החברה הכלכלית, יוסי דיין: "החברה הכלכלית רואה בהיכל התרבות אשקלון את אחד ממנועי הצמיחה והטיפוח של תחום התרבות בעיר ואני שמח שמישהי כמו גלית, שהרשימה את הוועדה ונבחרה פה אחד, תנהל אותו ביד רמה ותעצים את הפעילות בו. עבודה רבה לפנינו ואני מאחל לה הצלחה רבה בכך".

גלית כהן: "אני נרגשת לקבל עליי את התפקיד המשמעותי ביותר בתחום התרבות באשקלון ומודה לוועדה על הבעת האמון בי. לעיר אשקלון יש את היכולת וההון האנושי להיות אבן שואבת להפקות מקור, יצירה פורצת דרך ואמנות בימתית מרתקת. יחד עם צוות ההיכל אנחנו נממש את הפוטנציאל הזה לטובת המבקרים בעיר בכלל ותושביה בפרט".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה