דיקן מכללת אשקלון: שי ניצן עם אלף פרצופים



הראיון שהעניק פרקליט המדינה לעיתון ״ישראל היום״ הביא את יואל ישורון, לעלות טור אישי ולהביע דעתו עליו

יואל ישורון

״היה זה ראיון שכולו שחץ ויהירות. ראיון השבוע בעיתון ״ישראל היום״. אין בפרקליט אבק של ספק. אין בו אבק של חשבון נפש וביקורת עצמית. אין אפילו הדלפה אחת שבאה מהפרקליטות- הכל פייק.

א. אתחיל מסוף הראיון. שואלת אותו נעמה לנסקי, ״ בית המשפט העליון הוא היעד הבא? שי ניצן: ״אני לא מתכוון לענות על שאלה זו״.
כן ברור הוא כיוון לשם. הוא מכוון לשם, לעליון. וכדי לכוון לשם אתה חייב לעבור את מבחן חונטת השמאל בערוצי הפייק ניוז, לעבור את מבחן האדמו״ר של שופטי העליון, פרופ׳ אהרון ברק ( שאמר למנדנבליט בטרם הכרעה בתיקי נתניהו: ״ אני מקווה שלא תאכזב אותי״ ).
רוצה לומר: לתפור תיקים לשנוא נפשם אותו לא מצליחים בקלפי , בנימין נתניהו. זה מבחן הכניסה לעליון.

ב. בסקר ״ מאגר מוחות״ - 72% מהציבור רמת האמון שלהם בפרקליטות היא נמוכה ובינונית!!! ומה אומר שי ניצן על משבר האמון של הציבור בפרקליטות?
לפי שי ניצן אין כלום. ״רק בגלל שאנחנו מתעקשים להיות פרקליטות עצמאית״.
שי ניצן, הצחקת אותנו!!!

ג. כשהוא מנסה להצטדק הוא אומר משפט שערורייתי: ״ ..למשל, למה בתיק הצוללות לא חקרנו אותו באזהרה? למה לא הועמד לדין? איך גורמים בסביבתו הקרובה עומדים לדין והוא לא?
התופר שי ניצן לא אומר משפט פשוט: לא חקרנו ולא העמדנו לדין את נתניהו כי לא היה כלום! להיפך, הוא יותר מרומז שנתניהו ידע והיה מקום לחקור אותו.
זו אם כן שערורייה!!!

ד. ועל ההדלפות??? ניצן בטוח שיש 0 הדלפות מהפרקליטות, הכל מהסניגורים.
הנה עוד שקר ששולף ניצן מילקוט השקרים של המיתפרה.

ה. על חקירתו השערורייתית עד כדי חשד לסחיטה של עד המדינה ניר חפץ אומר שי ניצן בשחץ: ״ אפשר לחשוב שהמשטרה הביאה קבוצת פישפשים ושמה לו אותם במיוחד״. שום מילה על הציטוטים המזעזעים שהביא עמית סגל על אופן החקירה, הסחיטה עם המאהבת ותנאי המעצר הקשים מנשוא שלו ושל שאול אלוביץ - כניראה הם היו בסוויטה במלון ״בראשית״.

ו. על השאלה, האם העובדה שמחצית התיקים נגד ראשי ערים נסגרו אין זה דורש בדק בית? משיב ניצן: ״יש לך ״הצעה טובה יותר״? בא בנאדם מגיש תלונה ראש העיר קיבל שוחד..״ מה את מציעה לעשות״?
שימו לב: חצי מהתיקים נגד ראשי הערים נסגרו - ואין אצל ניצן קורטוב של חשבון נפש.
סוף דבר: כדי להגיע לעליון - הכל כשר״. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה