הגנון של גלולה, יו״ר עמותה? כל השחקנים שוחררו מהקבוצה



האיש של איתמר שמעוני חולל מהומה כאשר הציג עצמו כיו״ר העמותה או כחבר, כאשר הוא אמור לעבור את רשם העמותות כדי להיות משהו בעמותה

אשקלונט

התנהלות העמותה ביום שאחרי הפגישה בין ראש העיר, תומר גלאם לבין עמוס לוזון שהסתיימה עם הצהרה של לוזון: בגלל אגו ואמוציות לא הגענו להבנות״, נתנה את האות למלחמת עולם בין העמותה וההנהלה לבין העירייה. בבוקר המקשר אמנון גלולה לפרופסור וקנין, יו״ר הקבוצה והודיע לו שהוא לא ממשיך בקבוצה. בתור מה פיטר גלולה את וקנין? באיזו סמכות? באיזו רשות? ולא רק אותו. גם הדובר שלומי לוי והסקאוטר, עומרי כהן, כפי שפרסמנו פוטרו על ידו. ההפתעה הגדולה היא מאמן הכושר, המוכשר יוסי קקון שגם הוא פוטר. 

אין ספק שידו של איתמר שמעוני בדברים המבוצעים והם מקבלים את אישורו

כל השחקנים קיבלו מכתבי פיטורין ואספו את הציוד מחדר ההלבשה. ארגון השחקנים הודיע שאינו מתערב אח השחקנים לא פונים אליו, טל מכלוף קפטן הקבוצה אמר לניר אלון, יו״ר ארגון השחקנים  שאינם צריכים עזרה מהם ואין טים להיפגש איתו. הארגון אינו פועל אם לא מבקשים זאת.

תגובת דוברות הקבוצה: 

ימים לא פשוטים עוברים על מועדון הכדורגל של הפועל אשקלון, בעיקר בצד הניהולי.

מנהלי הקבוצה בחרו לשים עצמם מעל למועדון ולהשיט עליו חורבן.

אותם מנהלים, שגדלו במועדון, התחנכו על ערכיו והגיעו לאן שהגיעו בזכות הקבוצה, הם אלו שמחריבים כעת את הבית על כל יושביו.

ראש עיריית אשקלון תומר גלאם, הצליח להעביר בתחילת החודש תקציב שיא להפועל אשקלון.

תקציב מדהים של כ-4 וחצי מליון שקלים, תקציב שיאפשר לקבוצה להעפיל עוד העונה לליגת העל, ושם ינסה ראש העיר לאתגר רוכש לקחת את הקבוצה למחוזות אליה היא ראויה להגיע.

כל דרישתו של ראש העיריה היתה: להציב בעמותה ובהנהלה אנשים מטעמו, שיפקחו היטב על מיליוני השקלים שיזרמו למועדון, בכדי שיצדיקו את ההשקעה ולא ירדו לטמיון.

התעקשותם של אנשי ההנהלה, שלא לפנות את מקומם, תשיט אסון על המועדון.

אותם אנשי ההנהלה, ״שחקני העבר״, ימחקו לאלתר מדפי ההיסטוריה של המועדון ויכתבו בשנית כאחראים הבלעדיים להמתת הקבוצה, כשהיא במרחק נגיעה מליגת העל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה