״ ההסעה ברכב נותנת תחושת ביטחון לעובדים״



בעקבות המצב הביטחוני: כללית מחוז דרום מפעילה שני רכבים ממוגנים להסעת הצוותים הרפואיים ביישובי עוטף עזה

דוברות כללית

החל מאתמול (שלישי) מפעיל מחוז דרום של שירותי בריאות כללית שני רכבים ממוגני ירי להסעת עובדים מבתיהם עד לפתח המרפאות, על מנת להבטיח את המשך מתן השירות לתושבי עוטף עזה, שדרות ואשקלון בשעת חירום זאת.
הגב' טלי חביב, המנהלת האדמיניסטרטיבית במחוז סיפרה: "מיד עם קבלת הנחיות פיקוד העורף לשעת חירום, פתחנו בנוהל הפעלת הרכבים הממוגנים. ההסעה ברכב נותנת תחושת ביטחון לעובדים ומאפשרת פעילות סדירה של המרפאות בעוטף"
מאז שעות הבוקר מסיע מר ניסן בגולה את צוותי מרפאות שדרות ואשקלון, ניסן הוא סא"ל במילואים ויו"ר ארגון גמלאי צה"ל במחוז דרום שפרש לפני כ-שלוש שנים מתפקידו כמנהל אזור נגב צפוני בכללית, אך מקפיד להתייצב בכל סבב לחימה כדי לתרום את חלקו. שני הרכבים הממוגנים מאובזרים בציוד מיגון אישי (אפודים וקסדות), הנהגים המפעילים את הרכבים הם עובדי המחוז שקיבלו הדרכה לנהיגה ברכבים המיוחדים, כדי לאפשר לצוותים הרפואיים לנוע ביתר בטחון בין מרפאות הכללית ביישובי עוטף עזה ולהמשיך להעניק שירותי בריאות וטיפול בלקוחות.
הגב' חדווה אמונה מנהלת מחוז דרום של כללית מסרה כי: "צוותי הכללית מוכיחים פעם אחר פעם מסירות ועמידות וממשיכים להעניק שירות רפואי לעשרות אלפי לקוחות הכללית בדרום בכלל ולאלפים בעוטף עזה גם תחת אש. שני הרכבים שומרים על ביטחון עובדינו ומבטיחים את המשך עבודת הצוותים גם בשעות חירום"

נוסיף כי כללית היא הקופה היחידה המעניקה שירות רפואי לכלל יישובי עוטף עזה. לפני ארבע שנים הושלם מיגונן של 29 מרפאות עוטף עזה, יחד עם רכישת שני הרכבים, על מנת להמשיך ולתת שירות רפואי לתושבי האזור גם בעתות הסלמה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה