הוארך בשלושה ימים מעצרם של המנהלת והאחראי על הבטיחות במפעל "תבניות כל"



שופט בית המשפט השלום באשקלון, אבישי כהן, האריך הבוקר את מעצרם של מאיה חממי וסלאה אבו טראש משבט אל סנאע, החשודים בגרימת מוות ברשלנות של הפועל, אום בטין

שופט בית המשפט השלום באשקלון, אבישי כהן, שלח היום למעצר של 3 ימים את מנהלת המפעל “תבניות כל”, מאיה חממי מאשקלון ואת האדם האחראי על הבטיחות סלאה אבו טראש משבט אל סנאע, החשודים בגרימת מוות ברשלנות של הפועל, אום בטין.

השופט טוען שמדובר באירוע מצער שיש חשד לרשלנות שהובילה לתוצאה הטראגית ושהעבודה בוצעה ללא רתמות וללא קסדות. 

״בהמשך לתאונת עבודה שהתרחשה אתמול ( א)  במפעל מתכות "תבניות כל" בעיר אשקלון, בעקבותיו החלה חקירה משותפת בה נוטלים חלק חוקרי משטרת ישראל וחוקרי משרד העבודה, גם בשעה זאת עמלים החוקרים באיסוף עדויות וממצאים שונים על מנת להגיע למסקנות חקירתיות מקצועיות אודות נסיבות המקרה הטראגי בעקבותיו נהרג צעיר (אום בטין أمّ بطين, 21) לאחר שנפל מגובה במקום.

במסגרת החקירה עד כה מסרו עדותם גורמים שונים במפעל, עובדים ומנהלים, ומחקירה ראשונית עולה כי הצעיר עלה על גג המבנה העשוי "אסכורית" ומסיבה שאינה ברורה מעד ונפל מגובה של כ-8 מטרים. במהלך שעות אחר הצהריים נחקרו מנהלת המפעל (תושבת אשקלון בשנות ה-40) והקבלן המבצע (תושב הפזורה בשנות ה-30) והם מסרו גרסתם. לפני זמן קצר הוחלט על מעצרם של השניים לטובת המשך החקירה ומחר צפויה המשטרה לבקש בבית המשפט את המשך מעצרם.

כזכור, אתמול לאחר השעה 10 התקבל דיווח אודות נפילתו של הצעיר במפעל שברחוב האופה באשקלון. צוותי רפואה שהוזעקו גם הם למקום, העניקו לצעיר טיפול ראשוני ובהמשך הוא פונה במצב קשה מאוד אל ביה"ח להמשך טיפול אך כאמור הוא נפטר כעבור מספר שעות״.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה