הנס הגדול: חתנו של הרב, יצחק ברדא בין האנשים שנעדרו בכנרת



הדרמה בלב הכנרת הייתה גדולה וכמעט כל בעל סירה, נרתם בסיוע לחיפושים אחרי חמישה אנשים שנעדרו בכנרת. לקראת השעה 01:00 לפנות בוקר הם אותרו תשושים. ״10 שנים ירדו לנו מהחיים״ אמר בנו של הרב. מצורף סרטון החילוץ

משטרת ישראל

8 שעות היו בלב הכנרת חמישה אנשים כשסירתם הפוכה והם נאחזים בה בכל כוחם. ״10 שנים ירדו לנו מהחיים״ אומר, אליהו,  בנו של הרב כשקיבלו את הידיעה על חתנו של הרב,  הרב משה בן שושן, שהוא ראש ישיבה בירושלים  ונמצא בין הנעדרים. רק בשעה 21:00 אמש החלו החיפושים אחריהם, כאשר במשטרה קיבלו הודעה על העדרותם ובסיוע סירות ומסוקים, אותרו החמישה בריאים ושלמים כשהם אוחזים בסירה ההפוכה וחולצו על ידי המשטרה.

״בסמוך לשעה 21:00 התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה לפיו 5 אנשים, בני משפחה וחברים תושבי כוכב יעקב, יצאו בשעה 15:00 עם סירת מפרשית לשיט בכנרת מחוף הדקל ואבד עמם הקשר.

כוחות משטרה גדולים הכוללים 3 סירות של שיטור ימי כנרת ו-2 סירות של רשות הכנרת, מסוק משטרתי, רט"ג, מתנדבים, איחוד הצלה, כטב"מ (צה"ל), שיטור רגלי וניידות הוקפצו לזירה והחלו בפעולות במים וביבשה לאיתור הנעדרים.

בסמוך לשעה 01:00 אותרו הנעדרים בסמוך למפרשית כשהיא הפוכה, בריאים ושלמים בעזרת זיהוי הכטב"מ, במרחק של כ-7 קילומטרים מהחוף. *צוותים של שיטור ימי הגיעו למקום וחילצו את הנעדרים כשהם בריאים ושלמים. הנ"ל פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים״. 

צילום: דוברות המשטרה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה