הפנינג חנוכה מאיר באקולוגי "הרמב"ם"



"המדליק נר מנר, זה דולק וזה אינו חסר"-היום ,יום שלישי, 20\11\18,זכו ילדי גני החובה להפנינג מושקע, מגוון, חווייתי ומאיר אשר התקיים  בבית הספר

יח״צ

"המדליק נר מנר, זה דולק וזה אינו חסר"-היום ,יום שלישי, 20\11\18,זכו ילדי גני החובה להפנינג מושקע, מגוון, חווייתי ומאיר אשר התקיים  בבית הספר אקולוגי  הרמב"ם אחר הצהריים.

צוות בית הספר פתח את שעריו היום, בפני גני הילדים שבשכונה, ילדים מגני החובה: גפן תוני, ברוש, צאלון ואלון ב' והוריהם באו בשמחה ובגיל לבית הספר, לסדנאות יצירה והפעלה.

הילדים נהנו מפעילות מגוונת של: מעגל מתופפים בדרבוקות, סדנת זומבה, פינת ליטוף חיות ופינת יצירה לחנוכה, בד בבד זכו הוריהם להרצאה מרתקת בצד קפה ומאפה עם פסיכולוג מומחה ששוחח עימם על המעבר מהגן לכיתה א'.

יש לציין כי בבית הספר האקולוגי הרמב"ם עובדים בתוכנית סדורה ,מעגלית וחינוכית לאורך השנה בחיזוק הקשרים בין ילדי הגן לבית הספר, חיזוק המתבטא בפאן הלימודי, החווייתי והרגשי.

הפעילות היום יצאה לפועל בניצוחה של סגנית בית הספר:שלי דנינו ובעזרתה של מלי עוגן רכזת רצף גנים. גננות הגנים הגיעו לחזק את הילדים וליוו אותם בפעילות. כיסופית הגננת התפעלה: "באמת שהייתה ניכרת ההשקעה! כל הכבוד לצוות היקר".

מנהל בית הספר, יצחק בריגה, בירך על ההיענות הגדולה של האורחים והפעילות המוצלחת והוסיף כי: אני מאמין שזוהי הסנונית הראשונה להמשך פעילות ענפה ומוצלחת במהלך כל השנה בנושא:רצף גנים".

צוות בית הספר מאחל חג שמח ומלא אור לכל ילדי אשקלון.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה