הפרוייקט של לורן



היא נערה רגילה בת 18 שיש לה ״סכרת נעורים״. לאחרונה החלה להכין מיזם עבור אנשים שיש להם את אותה המחלה כדי לעזור אחד לשני

פרטי

המונולוג של לורן אביטל:

היי נעים מאוד, קוראים לי לורן אביטל ואני בת 18 מאשקלון ויש לי סיפור טיפה שונה. אמנם אני כמו בת נוער רגילה אבל יש לי סכרת.
עכשיו זה נשמע לא יותר מידי שונה ויוצא דופן אבל החלטתי לעשות משהו עם זה .
את הסוכרת שלי קיבלתי בגיל שבע, ‪באותו הלילה של יום ההולדת שלי. מאותו יום החיים נעצרו לא ידעתי איך להמשיך מכאן ,אבל תמיד הייתה לי תקווה שמשהו יסתדר.
הייתי ילדה אבודה שלא ידעה איך להתמודד עם המחלה ולאף אחד לא הייתה עצה או אוזן קשבת שתתן לי את המענה המתאים.
הינה אני היום אחרי 11 שנה עוד מעט 12 שנה, מאז שקיבלתי את המחלה, אני פותחת פרוייקט חברתי שמשלב חולי סכרת ! ,אז מה זה בעצם ?. זה פרוייקט שבו יהיו ילדים ובוגרים מגילאי 5 עד 30 פלוס מינוס, שמגיעים לנקודת מפגש ובה אנחנו מכירים מתייעצים ועוזרים אחד לשני.  בנוסף אנחנו נצלם תמונות אומנותיות עם המשתתפים המתארים את ההתמודדות עם המחלה שיכולה להגיע לרמות מאתגרות ורמת חיים לא פשוטה .
עשיתי עבודת מחקר על הסוכרת ועל הקבלה של אנשים חולי הסוכרת בחברה ובאמת הופתעתי לגלות שרוב חולי הסוכרת לא רואים את עצמם משולבים בחברה באופן שווה ,ולכן החלטתי לקום לעשות צעד.
הפרוייקט משלב גם סרט וידיאו שבו חלק מהמשתתפים שישתתפו בו, יספרו על ההתמודדות שלהם עם הסוכרת איך הם קיבלו אותה ואיפה זה פוגש אותם בחיים. המטרה היא להראות שכולנו עברנו את הקשיים בחיים וההתמודדות וההסתגלות עם המחלה ושהיא אפשרית שוניתן להצליח בה .
בפרוייקט יש יזמים שהצליחו לפתח מכשיר שעוזר לחולי סכרת, רקדנים, משפיעי דעת קהל, דוגמנים ועוד.
פרוייקט זה נעשה בעזרתו של הצוות הרפואי בבית החולים    ״אסף הרופא״ ובעזרת שותפיו לצילומים.
הפרוייקט קם והוא יתקיים ב25/7/19  באסף הרופא.
אני מנהלת הפרוייקט והמטרה שלי בפרוייקט הזה,
שעוד בני נוער ואנשים מכל הגילאים שפוגשים את המחלה בפעם הראשונה, יראו שיש מקומות שעוזרים להתמודד עם המחלה באופן יצירתי, עם עוד אנשים שעוברים את אותו הדבר ומצלחים להשיג את המטרות בחיים שלהם ושהמחלה לא עושה ״סטופ לחיים״ אלה רק נותנת פוש להצליח ולשגשג אפילו יותר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה