הרמת כוסית לשנה החדשה עם המשפחות השכולות



כ-200 משתתפים התכנסו באירוע המרגש; ראש העיר, תומר גלאם: "אנחנו איתכם כל השנה ובמיוחד בימים אלו. זה המעט שנוכל לעשות למענכם

צילום: סיון מטודי

עיריית אשקלון קיימה ביום חמישי האחרון הרמת כוסית למשפחות השכולות לכבוד השנה החדשה שתבוא עלינו לטובה. כ-200 מנציגי המשפחות השכולות התכנסו באולמי 'רפאלי' ונהנו מערב אומנותי ומרגש שנפתח בקבלת פנים מוזיקלית על ידי נגן סקסופון ובהמשך ילדי סטודיו 'ווקלי צלילים חיים' ותאטרון השירה 'יונות השלום'בניהולה של תמרה, פצחו בשירתם הענוגה וגרמה להתרגשות גדולה בקרב המשפחות.

ראש העיר, תומר גלאם, ציין כי "עיריית אשקלון מייחסת חשיבות גדולה לפעילויות הגיבוש למען המשפחות, הקצנו תקציבים ואנשים שמבצעים את עבודתם על הצד הטוב ביותר. אנחנו איתכם כל השנה ובמיוחד בימים אלו. זה המעט שנוכל לעשות למענכם. אני מאחל לכם שנה טובה בריאות איתנה, אושר ושמחה".

סגן ראש העיר הממונה על נפגעי פעולות האיבה, הרב יעקב אביטן, נשא דברי תורה ובירך את המשפחות בבריאות איתנה ובשנה טובה.

עוד נכחו באירוע מ"מ ראש העיר, סופה ביילין ונציגות משרד הביטחון, אגף משפחות והנצחה שרה צרובל וכרמית גבעתי.

ירון בסקין, רכז יושבי ראש הסניפים הארצי בירך ושיבח את הערב המיוחד בו כולם התכנסו להרים כוסית.

מ"מ יו"ר 'יד לבנים', יעקב מושיאשווילי, בירך על הערב, וציין את חשיבות שיתוף הפעולה המלא בין הרשות ל'יד לבנים' למען המשפחות.

אסנת שובל, מנהלת מח' פרוייקטים ואירועים עירוניים, ארגנה את הערב המושקע שקצר שבחים ותגובות חיוביות מצד המשפחות.

שובל ציינה בדבריה כי הנהלת העירייה וראש העיר, תומר גלאם,תומכים ומברכים על הפעילות והעשייה למען המשפחות. "עמלנו עם כל הצוות, לילות כימים, להצלחת הערב. אני שמחה על הזכות ללוות את המשפחות בפעילויות במשך כל השנה וזה נעשה בהמון אהבה".

עוד הופיעה בערב להקת הפולקלור 'גאורגין דאנס' בניהולם של שיראל קולי ושגיא מיכאל באטשווילי.  

בסיום הערב ההורים קיבלו שי מעיריית אשקלון וחמסה יפהפייה שנעשתה על ידי בעלי צרכים מיוחדים במסגרת פרויקט עוצמת ההתנדבות, שילוב של מתנדבים בקהילה שבאגף הרווחה והשירותים החברתיים בניהולה של גב' חגית קוטרו מנהלת בית המתנדב.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה