חגיגת בשרים ארגנטינאית



מסעדת BBB אשקלון משיקה 3 מנות המבורגר חדשות, המבוססות על מסעדות ההמבורגרים המובילות בארגנטינה

יח״צ

 מסעדת BBB אשקלון, אשר נפתחה בתחילת 2019 בגלובוס סנטר מבקיעים, משיקה בימים אלו, יחד עם כל מסעדות רשת ההמבורגרים BBB  3 מנות המבורגר חדשות, המבוססות על המבורגרים ארגנטינאים. המנות מוגשות במהלך חודשיםאוקטובר- דצמבר 2019, בכל מסעדות הרשת.

ההמבורגרים החדשים: אסאדו צ'ימיצ'ורי בורגר, ביג ג'ק בורגר ולה קבררה בורגר מבוססים על ההמבורגרים אותם איתרההשחקנית דנה פרידר יחד עם השף הראשי של הרשת: אילן פנחס, במסגרת סדרת הרשת "בורגר טריפ חגיגת בשרים ארגנטינאית". לאחר תחקיר מעמיק שנעשה על ידי אנשי BBB, נבחרו 3 המבורגרים ממסעדות מובילות בארגנטינה, ועל בסיסם פותחו הגרסאות הישראליות.

ההמבורגר הראשון שיפתח את סדרת המנות, יככב בתפריט BBBהחל מה 28.10, ועד 24.11, הוא: "אסאדו צ'ימיצ'ורי בורגר" העשוי מבשר אנגוס שחור, בתוספת אסאדו מפורק, בצל צרוב וצ'מיצ'ורי. מוגש בלחמנית מרקו עם איולי אדובה (עשבי תיבול) וירקות. תוספת בצד תפו"א מדורה. מחיר לצרכן: 74 ₪ (67 ₪ לחברי מועדון).

ההמבורגרים החדשים הושקו בקמפיין תחת הסלוגן: "בורגר טריפחגיגת בשרים ארגנטינאית" וזוכים להצלחה רבה בקרב קהל הסועדים במסעדות הרשת. הקמפיין, בכיכובה של השחקנית דנה פרידר, כולל סדרת סרטוני רשת בת 3 פרקים.

מסעדת BBB אשקלון נפתחה בתחילת שנת 2019 במרכז גלובוס סנטר מבקיעים שנמצא דרומית לאשקלון. הסניף החדש נפתח בהשקעה של כ-4 מיליון ₪ על ידי שני זכיינים שותפים: כפיר פחימה ומני ביטון, ששניהם זכיינים גם בסניף בורגרים בקריית גת, השייך לקבוצת BBB.

המסעדה משתרעת על שטח של 240 מ"ר וכוללת 90 מקומות ישיבה ועוצבה על ידי OTHER:WISE לעיצוב פנים ועיצוב המוצר הילי לזרוב ורועי קדרנל.

המלצה אישית: מרק כתום כפתיח אחד הטעימים שטעמתי . ההמבורגר עשוי מבשר אנגוס שחור וברמה גבוהה עם ביצת עין מעל. קינוח עוגת שוקולד חמה נמסה בפה. לכו על זה. המסעדה פתוחה 7 ימים בשבוע בין השעות 11:00-23:00

 

התמונות של המסעדה – עמית אופק.

התמונות של המנה – גליה אבירם.

תמונות דנה פרידר ואילן פנחס – עדי אורני.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה