טיול מאורגן לזוהר הצפוני בלפלנד– אל תגידו שלא ידעתם



לתכנן חופש ייחודי
סוף סוף הגיע גם תורכם לתכנן את החופשה הבאה שלכם. מחפשים טיול מאורגן מרגש במיוחד במקומות מרהיבים היכן שהנופים מהפנטים? היכן שהתרבות שונה? היכן שבעלי חיים מיוחדים מחכים לביקורכם המופלא? לפלנד היא היעד עבורכם – זוגות, משפחות וקבוצות שונות. לפלנד – היא ולא אחרת – חבל ארץ שמתהדר גם בתופעה מרהיבה בשמיים – זוהר צפוני - כשכל הצבעים הצבעוניים מגיעים ועוטפים את החלל

צילום pixabay

זוהר צפוני – תופעה אורית בשמיים

כחלק מהתופעה של הזוהר הצפוני, האור מאיר בלילה. כל החלקיקים מתמזגים לשדה המגנטי בכדור הארץ ומשחררים אנרגיהאורית. הכל בזכות השמש והאטומים - כחול, אדום וירוק הם רק חלק מהצבעים. מחפשים להרגיש את הטבע מקרוב? רוצים להתמקד רק בהנאות ובחוויות? טיול מאורגן לזוהר הצפוני בלפלנד יאפשר לכם לנוח באמת, לא לדאוג לבירוקרטיה, לא לאתרים, לא לאטרקציות, לא למלון כי מישהו כבר דואג לכם להנאה צרופה של חוויית חו"ל פראית ושונה בלי שתצטרכו לטרוח בעצמכם ולטפל בסידורים שאתם שמחים לוותר עליהם.

טעמו של טיול מאורגן

טיול מאורגן לזוהר הצפוני בלפלנד הוא סיבה טובה להתרגש כי הוא מאפשר לכם לטעום טעם אחר של חבל ארץ מעבר לים. תוכלו לבחור לטייל עם הילדים או כזוג אוהבים. כך או כך תזכו לפגוש אנשים טובים באמצע הדרך שכמוכם בדיוק מחכים לחוויות מרנינות ומרטיטות. הזוהר הצפוני הוא חוויה יוצאת דופן שרבים מצפים לה, אך בין יתר החוויה העל טבעית, תזכו בלפלנד גם למחוזות בין השלגים, בין מפלים קפואים, בין מסעדות איכותיות, בין שופינג (כי מזכרות הן חלק חשוב מכל טיול) ועוד אטרקציות נפלאות שלא כל יום זוכים לראות מקרוב.

הרפתקה שונה

אפשרו לעצמכם ליהנות בטיול ללפלנד. זהו יעד מושלם למי שמחפש הרפתקה שונה. תפגשו שם את הלאפים ותכירו את אורח חייהם ואת תרבותם. אל תשכחו להיפגש עם כלבי האסקי ועם איילי הצפון, להשתובב איתם, ללמוד על התנהגותם ולטבול לקינוח גם במימיה הקפואים של לפלנד כחלק מההנאה של הנופש המאורגן.

ביקור בחורף – ביגוד מותאם

קחו בחשבון כי ביקור בחורף מחייב אתכם להצטייד בבגדים חמים כי הקור נותן את אותותיו בכל שלב. כמובן, במפגש עם השלג, תידרשו לחליפה מחממת ייחודית, לגרביים מחממים, לכפפות, לכובע צמר, לשקיות מחממות בתוך הנעליים, במיוחד אם מחכה לכם סקי בשלג ומזחלת לצפות דרכה בחיות הייחודיות של לפלנד המושלגת. תיהנו!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה