לך תדע מתי הוא דובר אמת



איתמר שמעוני, נחקר במשך חמש שעות על ידי עורך דינו, מנחם רובינשטיין. זו הייתה החקירה השניה שלו והאחרונה על ידי פרקליטו. מהלך חקירתו באתר ״אשקלונט״

אשקלונט

אני רוצה להאמין לאיתמר שמעוני, במה שהוא אמר לבית המשפט היום במהלך חקירתו השניה על ידי פרקליטו, מנחם רובינשטיין. אין ספק שהוא הוכן לעדות והכל כדי להזכיר לו דברים שמסר בעדותו במשטרה. לא תמיד זה היה מתוך הזכרון שבגד בן. 

איתמר שמעוני, סיפר על מה שעבר כדי לקחת את ההלוואות לתשלום דמי השתיקה לנשים. הוא נראה כמי שהתחרט שלא פנה למשטרה. 

כשהוא דיבר על הוריו ובני משפחתו הקרובה, אשתו וילדיו הוא היה על סף שבירה ומבטו מופנה לשופטת. כשהוא סיפר שהתבייש לבקש מאנשים כסף עבור כיסוי הדרישה, הוא העדיף שפונטה ועופר אחיו התעסקו בזה, הבושה גדולה מידי ולטענתו הבנקים לא היו נותנים לו הלוואה משום שהוא עומד למשפט. היו כמה רגעים שריחמתי עליו ואולי יותר על הוריו, אשתו וחמשת ילדיו. איתמר גם כיום עוסק בדברים קטנים ומעצים אותם עד שהוא מקבל עויינות

טבעית כלפיו. הפועל אשקלון, אותה טיפח התרסקה היום באופן זמני, הוא הגורם העיקרי לכך ולא חברי העמותה וההנהלה, שהם בעצם כלי בלוח השחמט שלו. גם העתירה על הזיופים הפילה אותו עם הוצאות בסכום של 50 אלף שקלים והפרשה עדיין לא הסתיימה, שניים מאנשיו נחקרו במשטרה בפרשה זו. 

אולי איתמר שמעוני מזוכיסט, אולי צנטרליסט, אולי חושב שהכל יסתדר בסופו של דבר, זהו שלא. שמעוני חייב לצאת מהחיים הציבוריים סופית, עליו לקבל החלטה שתקל עליו כשהוא מתמודד על סיפור חייו שתלוי בשופטת, שלא בטוח שהאמינה לו למה שסיפר לה ובמיוחד כשאמר לה ״לא זוכר״. היא לא קנתה את זה. אולי תחשוב יותר על הנזק שיגרם לך, אולי למשפחתך, אם לא תתרכז רק במשפט. 

כדורגל מעניין אותך עכשיו? חמשת הילדים שלך, אשתך, הוריך, חשובים יותר מכל התעסקות אחרת. 

לסיום אגיד לך משהו, אתה לא סופרמן ואפילו לא שייח סעודי, אתה הרי תלך בסופו של דבר לעסקת טיעון עם הפרקליטות והלוואי ויסכימו. אין לי מושג מה יקרה בעוד חצי שנה כאשר יוקרא פסק הדין ומה יהיה גזר הדין, טוב לא תצא מזה. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה