עו״ד ליאור דגן הוא המפרק של הפועל אשקלון



בית המשפט המחוזי בבאר שבע אישר את מינויו כמפרק זמני לקבוצה, אחרי הדיון שנערך בשעה זו בנושא הפרוק של הפועל אשקלון, מהלך הדיון יובא כאן. השופט: דו״ח ראשוני יוגש בתוך 15 יום על ידי המפרק״

אשקלונט

״הולכים לפרוק זמני״ כך קבע שופט בית המשפט המחוזי בבאר שבע, יעקב פרסקי ואישר את מינויו של עורך הדין ליאור דגן לשמש כמפרק הקבוצה.  השחקנים שסיימו חוזה ישוחררו. מהלך הדיון יובא כאן בהמשך. יש חילוקי דעות בין עורכי הדין בקשר לזהות המפרק.

ארגון השחקנים״בית המשפט המחוזי בב"ש קיבל את העתירה שהגיש ארגון השחקנים יחד עם שחקני הפועל אשקלון באמצעות עו״ד שי אליאס והורה על מינוי מפרק זמני להפועל אשקלון. בית המשפט המליץ, שככל שחקן יהיה חופשי לחתום בכל קבוצה בה יחפוץ. המנהל המיוחד שימונה יפעל מיידית לממש כספים בבקרה ובטוחות ככל שקיימות לטובת תשלום שכרם של השחקנים.

תגובת ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם, להחלטת בית המשפט המחוזי בבאר שבע על מינוי מפרק זמני לקבוצת הפועל אשקלון: "זהו יום עצוב לכדורגל באשקלון והאחראית הבלעדית לכך היא עמותת ותיקי הפועל אשקלון, שניהלה את הקבוצה בצורה כושלת, חסרת אחריות, בזבזנית וחסרת כל הגינות. היום, אנחנו רואים לאן הביאו אותנו אותם גורמים פוליטיים ואינטרסנטיים שעשו בקבוצה כבשלהם תוך ניצול משווע של כספי ציבור ותוך התעלמות בוטה מצרכיה האמיתיים של הקבוצה ושחקניה וזלזול ברגשותיהם של האוהדים. צר לי על אוהדי הקבוצה אך יחד עם זאת אנחנו עם הפנים קדימה וכולי תקווה שהפועל אשקלון תזכה לימים טובים יותר. חשוב לי לציין שעשינו כל שביכולתנו על מנת למנוע את ההליך הזה ואת תוצאותיו המבישות, אך חברי העמותה החזיקו בה כבני ערובה. בית המשפט עשה לזה סוף. נשתף פעולה עם המפרק על מנת שיוכל להוציא את הקבוצה מהמצב הקשה אליו הגיעה ולהבריא אותה".

״יום עצוב לספורט באשקלון, אבל לצערי הרב, הכתובת הייתה על הקיר. ושוב, בקשת הפירוק למועדון הכדורגל הפועל אשקלון הייתה יכולה להימנע. גלגלו אחורה ותראו שהזהרתי בזמן אמת. כל הסימנים מראים שראש העירייה תומר גלאם קיווה שזה מה שיקרה. כמו בתחומים אחרים, כך גם בספורט - מתעלם מכל נושא שמצריך חשיבה. הוא פשוט לא יודע כיצד להתמודד, מה לעשות ואיך לפעול. זה מה שקורה שאין דרך, אין מדיניות, אין חזון ואין מנהיגות. עכשיו ברור לי יותר מתמיד: האחרון שלוחש על אוזנו הוא זה שקובע. משוכנע שיגיעו ימים טובים יותר לעיר היקרה שלנו״.

זו ההחלטה של השופט:

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה