מתרחבים: מכבי באשקלון חונכת מרפאה חדשה בשכונת אגמים



סגן ראש העיר הרב יעקב אביטן אמר בטקס החניכה: " יש לכם הון אנושי יוצא מן הכלל וזה הסוד הגדול. תודה רבה מהעיר אשקלון עבור מה שאתם עושים בעבורה"

דוברות מכבי

מרפאה חדשה של 'מכבי שירותי בריאות' נפתחה באשקלון ביום שני השבוע, ומביאה איתה בשורה חדשה לתושבי העיר. המרפאה שנחנכה בשכונה החדשה 'אגמים' תקבל את עשרות אלפי מבוטחי מכבי באשקלון, ותפעל במקביל לסניף הראשי של 'מכבי שרותי בריאות' במרכז הנפתי בסמוך לבניין העירייה ולמרפאות עצמאיות נוספות של מכבי.

'מכבי שרותי בריאות' היא שיאנית במעברים של מטופלים מקופות אחרות אליה בשנה האחרונה, ומהווה את קופת החולים האטרקטיבית ביותר באשקלון.

כיום ישנם כ- 43,500 חברי מכבי באשקלון, למעלה מ-1,500 מהם הצטרפו בשנה האחרונה, והמספרים צפויים לעלות לאור התפתחות העיר וגדילת האוכלוסייה בצורה משמעותית בשנים הקרובות עקב הסכם הגג. בשנים הקרובות צפויה האוכלוסייה בשכונה לגדול בכ-10,000 תושבים.

הסניף החדש מעניק שרותי רפואת ילדים, רפואת נשים רפואת משפחה ועוד, והוא מצויד בציוד הרפואי החדיש והמתקדם ביותר בישראל.

אירוע החניכה התקיים בנוכחותו של יו"ר מכבי פרופ' משה רווח, סגן ראש העיר הרב יעקב אביטן, ראש מחוז דרום ב'מכבי שרותי בריאות' קרן שכטר- אזולאי, ומנכ"ל מכבי יזמות דניאל ברמן ומנהלת מרחב אשקלון ב'מכבי' רבקה כהן עוד.

אנשי מכבי היו נרגשים במיוחד עם פתיחת הסניף החדש "אנו שמחים ומברכים על האמון של תושבי אשקלון בשירותי מכבי ולאור הגידול המשמעותי אנו מרחיבים את כלל השירותים בעיר ברפואת ילדים ונשים, אשפוז יום חדש, מרכז בריאות האישה והרחבת מכון הלב", אמרה מנהלת מרחב אשקלון רבקה כהן במעמד החניכה.

נציג העירייה, סגן ראש העיר הרב יעקב אביטן הודה ל'מכבי שרותי בריאות' במילים חמות במיוחד: "יש לכם הון אנושי יוצא מן הכלל וזה הסוד הגדול", אמר אביטן. "אני רוצה לאחל לכם שתמשיכו כך, יחד נפעל לעשות כל מה שצריך למען הקהילה .אתם קופה שמאירה כלפי חוץ. תודה מהעיר אשקלון על מה שאתם עושים בעבורה".

ראש מחוז דרום במכבי שירותי בריאות קרן שכטר-אזולאי סיכמה את אירוע הפתיחה ואמרה: " אני גאה לפתוח את בית הרופאים הזה כאן באשקלון. בסוף מה שחשוב הוא מה אנחנו מעניקים למטופלים. אין לי ספק שנשפר את איכות החיים בכל הקשור לבריאות ויחד עם פיתוח הרפואה נוכל לאפשר לתושבי אשקלון לצרוך רפואה איכותית מהמובילה בארץ".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה