ניקי אהובה



הכרתי המון עיתונאים ועיתונאיות במהלך עשרות השנים בהם אני עיתונאי, היא הייתה המיוחדת. הבוקר נמצאה ללא רוח חיים והיא רק בת 32

ניקי גוטמן ז"ל (צילום: יהודה פרץ)

ניקי גוטמן, בת ה - 32 כתבת העיתון ״ישראל היום״ נמצאה הבוקר בביתה ללא רוח חיים. גוטמן הייתה מושא להערצה על ידי אנשי התקשורת המקומיים והארצייים על חריצותה העיתונאית וגם דוברי הרשויות המקומיות היו חבריה, למרות שגרה בבאר שבע היא עשתה מרחקים כדי להביא את הסיפור הנכון. 

הכרתי אותה ותמיד שמחתי להעזר בה והיא נעזרה בי בכל דבר הקשור לחדשות באשקלון בעיקר. היא הייתה בחורה חייכנית  ואופטימית ולעולם נתנה הרגשה של שווה בין שווים. 

על ניקי גוטמן כתב העורך הראשי של ״ישראל היום״ בועז ביסמוט:  ״המומים וכואבים מאד על מותה בנסיבות טראגיות של כתבת אזור הדרום, ניקי גוטמן.
ניקי הייתה כתבת מקצועית ומוכשרת מאד, בן אדם מיוחד וזכתה לאהבה גדולה מצד כל חברותיה וחבריה בעיתון.
משפחת ״ישראל היום״ משתתפת בצערה העמוק של המשפחה ושולחת לה חיבוק גדול.״

יהי זכרה ברוך.

*התייחסותו של ראש העיר אשקלון, תומר גלאם, לפטירתה של העיתונאית, ניקי גוטמן ז"ל:*
"הידיעה על פטירתה של ניקי גוטמן ז"ל, בטרם עת, היכתה אותנו בהלם ובתדהמה. מתוקף תפקידי, יצא לי להיפגש עם ניקי מספר פעמים ולהכיר מקרוב את העבודה העיתונאית המקצועית והאיכותית שלה, לצד רגישות, מסירות ואמינות שאפיינו את הליכותיה. ניקי הותירה חותם עמוק בעולם התקשורת והיא תחסר לנו מאוד. אני מוסר את תנחומיי הכנים למשפחת גוטמן, שלא תדעו עוד צער. יהי זכרה ברוך".

המומים וכואבים מלכתה בטרם עת של חברתנו היקרה, כתבת הבריאות ניקי גוטמן. יהי זכרה ברוך

הנהלת המרכז הרפואי ברזילי

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה