"נכנסת לנו ללב": ניקי גוטמן ז"ל הובאה למנוחות



עין לא נותרה יבשה בבית הקברות הקטן בישוב מיתר, כשמאות ליוו את כתבת "ישראל היום" בלכיש ועוטף עזה בדרכה האחרונה • "היית שם בשבילנו, ילדה עם חיוך של מלאך", ספדו לה תושבי העוטף
גדי גולן - ישראל היום

אשקלונט

ניקי גוטמן ז"ל, כתבת "ישראל היום" בלכיש ועוטף עזה, הובאה אתמול (רביעי) למנוחת עולמים. רבים ליוו אותה בדרכה האחרונה - חברים, עמיתים ובני משפחה. כמעט אף עין לא נשארה יבשה, כשנטמנה בבית העלמין ביישוב מיתר, בו מתגוררים הוריה.

זמן רב אחרי שהסתיימה הלוויה, אנשים סירבו לעזוב את המקום. "קשה לי לעזוב את ניקי לבד. אני רק רוצה עוד כמה רגעים איתה, לצרוב את דמותה, והרגע האחרון שלה, כשפגשתי אותה בשבוע שעבר", סיפרה בדמעות אחת מחברותיה שעבדה עימה בשנה האחרונה.

תושבי עוטף עזה כתבו לה מכתב פרידה: "ילדה מהממת, מסורה, עם חיוך שובה לב. נכנסת לנו ללב בזמן שהוא חרד בעקבות מהצב הביטחוני. ולמרות כל זאת, ויחד עם זאת, היית שם עם פני המלאך המדהימות שלך המקרינות תמימות והתמסרות לעבודה ולתושבי העוטף. הידיעה על מותך עבורנו הייתה ספק הזיה, ספק אמתית ואולי חלום בלהות. נוחי על משכבך בשלום, ילדה עם חיוך של מלאך. לא הספקנו לומר כמה אהבה וכוח שידרת לכולנו..

תהי נשמתך צרורה בצרור החיים".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה