נערות מאשקלון יצאו לשנת שירות בקהילת בולטימור



זאת במסגרת פרויקט של הסוכנות היהודית והקהילות היהודיות; ראש העיר, תומר גלאם: "אנו שולחים בגאווה את מיטב בנותינו לתרום את חלקן ולחזק את הקשר עם הקהילה"

דוברות העירייה

פרויקט שנת שירות בתפוצות הינו פרויקט משותף של הסוכנות היהודית והקהילות היהודיות בארץ ובעולם. במסגרת הפרויקט יוצאים מידי שנה מעל 100 שליחים צעירים לשנת שירות בקהילות בחו"ל. השליחים הצעירים, המכונים 'שינשינים' (מלשון שנת שירות) הינם תלמידים שסיימו כיתה י"ב שדוחים את השירות הצבאי ומתנדבים שנה בחו"ל.

שותפות אשקלון-בולטימור נמצאת בשנה ה-12 של הפרויקט. עד שנה שעברה, מידי שנה יצאו זוג שינשינים מהעיר אשקלון והשנה הועלה מספר השליחים לשמונה שייצאו בימים הקרובים לבולטימור.

מתוך השמונה, ישנן ארבע בנות מאשקלון, בוגרות תוכנית המנהיגות'דילר' של השותפות - רוני שיטרית, טל כהן , אסתי ברזדה ושיר קידרהמייצגות מגוון בתי ספר בעיר ומגוון מגזרים, דתיים חילוניים, ותיקים ועולים חדשים. שתיים מתוכן, רוני וטל זכו בפרס ראש העיר לנוער.

המיונים לשנת השירות ארוכים ומעטים מגיעים לשלב הסופי הכולל גם הכשרה על ידי הסוכנות היהודית ועל ידי צוות השותפות.

ראש העיר, תומר גלאם, נפגש עמן רגע לפני שהן יוצאות לשנת השירות ואמר להן: "אנחנו שולחים בגאווה את מיטב בנות העיר לתרום את חלקן, לחזק את הקשר עם קהילת בולטימור ולהיות שגרירות שלנו, אני סמוך ובטוח שהן תייצגנה את העיר בפרט ואת מדינת ישראל בכלל בכבוד ותתרומנה את הידע ורוח ההתנדבות שלהן באהבה. אני מאחל להם הצלחה רבה במסע המרתק והמשמעותישלהן".

מנהלת שותפות אשקלון בולטימור, סיגל אריאלי: "פרויקט שנת שירות בחו"ל הינו אחד מהחשובים של השותפות ושל הסוכנות היהודית. השינשינים יוצאים לקהילה היהודית של בולטימור לשמש שגרירים של מדינת ישראל ושל העיר אשקלון. במהלך שנת ההתנדבות הם ייגעו באלפי יהודים בקהילה ויחזקו את הקשר בין העיר אשקלון והקהילה היהודית בבולטימור".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה