מתרחבים: חברת PASSPORTOGO תפתח שישה סניפים חדשים בתוך חצי שנה



לאחרונה נפתח סניף חדש באשקלון, אשר ייתן מענה לתושבי הדרום

  עורך דין מוטי כהן - מנכ"ל פספורטוגו


"פספורטוגו" החברה המובילה בהוצאת אזרחויות אירופאיות מרחיבה את פעילותה ופתחה סניף חדש באשקלון המשתרע על פני כ-100 מ"ר בהשקעה של מאה אלף ש"ח. לדברי עו"ד מוטי כהן, מנכ"ל ובעלים, "החברה שמה לה למטרה להתרחב ל-10 סניפים עד סוף הרבעון הראשון של 2020".

הסניף באשקלון מצטרף לארבעת הסניפים הקיימים היום בגבעתיים, ראשון לציון, חיפה וירושלים בהם מועסקים כיום כ-150 עובדים, וזאת בנוסף לסניפים אשר מפעילה החברה בפורטוגל וברומניה. התרחבות הרשת נובעת מעלייה משמעותית בביקוש לאזרחות ודרכון אירופאיים.

על מנת לתת מענה ולהנגיש את השירות לכלל תושבי ישראל, החברה תציע את שירותיה בקרוב בעוד 5 סניפים חדשים    שייפתחו בחודשים הקרובים בת"א, באר שבע, אשדוד, נתניה, עפולה וקרית שמונה, כך שעד סוף שנת 2020 החברה תמנה 10 סניפים בפריסה ארצית.

בישראל יש היום למעלה מ-3.5 מיליון זכאים לאזרחות אירופאית, ורבים מהם אכן בוחרים לממש את זכאותם ולהוציא אזרחות ודרכון נוספים, על מנת ליהנות מהפריבילגיות של השתייכות לאיחוד האירופי: לימודים מסובסדים באירופה, עבודה חוקית ב-28 מדינות האיחוד, אפשרויות השקעה בנדל"ן, שירותים רפואיים, מעבר חופשי בין מדינות בתוך אירופה וכן גם כניסה ל-185 יעדים שונים בעולם כולל ארה"ב ללא צורך בויזה ועוד.

לבדיקת זכאות בחינם הקליקו או התקשרו 072-3308154.

אודות 'פספורטוגו'

חברת 'פספורטוגו' מתמחה בהוצאת אזרחות פורטוגלית, רומנית ופולנית המקנות דרכון אירופאי, בהתאם לחוק להשבת זכויות שחוקקה ממשלת פורטוגל (2015), ובהתאם לחוק האזרחות הרומני (2007) והפולני (2009).

החברה הוקמה ומנוהלת ע”י עו”ד מוטי כהן, ופועלת בשוק העסקי והפרטי כ-30 שנה. פספורטוגו מעסיקה כ-15 עורכי דין ונוטריונים בארץ ובחו”ל בעלי מומחיות בתחום האזרחויות, גנאלוגים (מומחים בחקר שורשים), יועצי אזרחויות, מנהלי שירות ומנהלי תפעול, אשר מטפלים בתיק הלקוח בכל שלביו, החל מבדיקת זכאות, איסוף מסמכים, שילוח דואר, תשלום האגרות וקבלת האישורים וזאת בזכות קשריה ההדוקים עם הקהילות היהודיות ועם גורמי מפתח ברשויות בפורטוגל וברומניה.

לפספורטוגו למעלה מ-10,000 לקוחות שקיבלו אישורי זכאות. רק בחברה המנוסה והמקצועית ביותר, יש לכם את הביטחון הרב ביותר לדעת שבסופו של דבר, באמת תקבלו את הדרכון המיוחל - בקלות, במהירות ובוודאות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה