עוד ניצחון לגלאם על שמעוני?



הבוקר בשעה 09:00, בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, בפני השופט, אליהו ביתן, (בתמונה) יוכרע גורלם של הבחירות. מי זייף פרוטוקולים שהוצגו בפני השופט? האם למשטרה יש מסקנות מהחקירה? בשעות הצהרים נדע

אתר בתי המשפט

הבוקר בשעה 09:00 תוכרע ככל הנראה מערכת הבחירות באשקלון באופן סופי.

על פי הדיון האחרון שנערך לפני כשבועיים, לפני השופט אליהו ביתן, בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, אמר השופט שהוא מתכוון לסיים את הדיון בעתירה ולהכריע כבר בדיון הבא (היום), כאשר ההחלטה תוכרע גם על על פי חקירת המשטרה, שחקרה בחודש האחרון, מי זייף פרוטוקולים שהובאו  על ידי איתמר שמעוני. 

על פי דרישת בית המשפט, אמור להגיע איתמר שמעוני לדיון עצמו כאשר מולו יתייצב ראש העיר, תומר גלאם.

על פי הממצאים שהיו בעתירה שונה מספר הבוחרים על ידי הוספת קולות לפרוטוקול. במשרד הפנים טענו שמה שרשום בפרוטוקולים המצויים בידה אינם תואמים את מה שהביא שמעוני לבית המשפט.

כעת הכל נתון לשיקול דעתו של השופט, ביתן, שאמור להכריע ולסגור את סאגת הבחירות המוניציפאליות סופית. במקרה של הפסד לשמעוני, כפי שמסתמן, יש סיכוי שהוא יערער לעליון.

כזכור שמעוני מתמודד עם כתב אישום חמור בבית המשפט המחוזי בתל אביב, כאשר עד תביעה נוסף ואחרון יהיה אחד החוקרים מלהב 433, שיופיע במשפטו  ובכך תסתיים חקירת עדי התביעה. שמעוני עצמו יעמוד ראשון לחקירת הפרקליטות כבר בדיון הבא שבה ההגנה אמורה להביא את עדיה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה