צמאה לך נפשי עם עמיר בניון



המופע החם של החורף -תזמורת ירושלים מזרח ומערב מגיעה למכללה האקדמית באשקלון במסגרת עונת הקונצרטים החדשה, למופע בלתי נשכח בניגוני חב"ד . עמיר בניון: "אני מרחף"

יחצ תזמורת

היסטוריה תרבותית. התזמורת הנחשבת לטובה בארץ, "תזמורת ירושלים מזרח ומערב" ממשיכה את סדרת המופעים המצליחה "צמאה לך נפשי" עם הזמר והפייטן עמיר בניון.

את המופע "צמאה לך נפשי" בניצוחו וניהולו המוסיקלי של תום כהן, יוביל הזמר עמיר בניון, ביחד עם "קהילות שרות", מקהלה של נשים וגברים של ארגון קהילות שרות פיוט.

הקונצרט יתקיים במסגרת רוח מזרח ומערב וישלב ניגוני חב"ד עם פיוטים ברוח אשכנז, מזרח אירופה, והוא ימלאאת האולם ברגשות של תפילה, קבוצה, וקהילה. העיבודים לוקחים את המוזיקה למקום ים תיכוני, ערבי, מזרחי עם ביצועים משותפים ביחד עם אורחת מיוחדת, נגנית הצ'לו התורכי מאיו שבירו, שהגיעה מרקע מוזיקה מערבית קלאסית, והמשיכה את מסעה המוזיקלי למוזיקה המזרחית המסורתית, ומשתפת פעולה עם טובי האמנים וההרכבים בארץ ובחו"ל.

גם כהן וגם בניון מתרגשים במיוחד מההופעה "אני תמיד מרחף כשאני מופיע עם התזמורת", אומר בניון, וכהן מוסיף: "אין כמו לעלות על הבמה עם סדרה כל כך מיוחדת ומרגשת ושיתוף פעולה עם הקהל באשקלון, ועם זמר כל כך נפלא כמו עמיר, אותו הערצתי כל הילדות מרחוק. אני מחכה בקוצר רוח להציג את היצירה שלנו לקהל".

כהן, בעל שם עולמי שמנגן ומקים תזמורות בכל רחבי העולם, הוזמן, בין השאר, על ידי מלך מרוקו להקים תזמורת בקזבלנקה, והוא נחשב לאחד מגדולי נגני המנדולינה בעולם. הוא גם הפיק אלבומים, סינגלים והופעות למיטב אמני ישראל, וגם הלחין את הפסקול של סידרת הטלוויזיה המצליחה, "זגורי אמפריה".

9.12.19 המכללה האקדמית אשקלון 20:30

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה