קטטה במועדון באילת גרמה לדקירות



פרקליטות מחוז דרום, הגישה היום כתב אישום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד דוד חן ברשישט (20) מאשקלון, בגין עבירות של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, פציעה בנסיבות מחמירות, החזקת סכין שלא למטרה כשרה ושיבוש הליכי משפט

דוברות המשטרה

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד אליזבט ברנר אברהם, בתאריך 13.08.2019 בילו הנאשם וחבריו במועדון "סלינה" באילת. במהלך הבילוי לאחר השעה 01:00, נתקל המתלונן פיזית בנאשם ובין השניים התפתח ויכוח במהלכו הכה המתלונן בפניו של הנאשם. חברתו של הנאשם ניסתה להרחיק ולהרגיע את המתלונן ודחפה אותו על מנת להרחיקו. במקביל, קטין שבילה במועדון ניסה להרגיעו אך המתלונן דחף אותו. לאחר מכן התקרבו הנאשם ומבלים נוספים למתלונן והתפתחה קטטה במהלכה הותקף והוכה המתלונן על ידם, והנאשם, כשהוא אוחז בידו סכין שלופה, דקר את המתלונן מספר פעמים בגבו ובבטנו, את הקטין בבטנו וברח מהמקום. המתלונן והקטין  פונו לבית החולים "יוספטל", שם קיבלו טיפול.
בסמוך לאחר הקטטה, נסעו הנאשם וחברתו לבית מלון, שם שטפו השניים את חולצת הנאשם. בהמשך התקשר הנאשם לחברו באשקלון וביקש שיאסוף אותו חזרה לאשקלון. בשעה 6:30 בבוקר הגיע החבר ואסף את הנאשם, ובדרך לאשקלון נעצרו השניים ע"י כוחות המשטרה סמוך למצפה רמון.
עם הגשת כתב האישום, הגישה הפרקליטות בקשה למעצרו עד תום ההליכים.
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה