ראש הממשלה הבא הוא בנימין נתניהו



זה היה או ביבי או אדוני ראש הממשלה, בשני השמות האלה קראתי לו והוא תמיד חייך. עוד ארבע שנים עם האדם היחיד שיכול להנהיג מדינה. היידה ביבי

אשקלונט

דעה אישית:

ביום ראשון הייתי בביתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בכנס דחוף שאירגן לראשי ערים ולראשי סניפי הליכוד ואני לא שייך לקטגוריות האלה. יו״ר סניף הליכוד באשקלון, מישל בוסקילה, הציע לי לבוא איתו ואפילו לא היססתי ואמרתי לו ברור שכן.  בדרך אירגנתי לעצמי אישור כניסה לביתו, שהרי צריך לעבור מספר ״מכשולים״ עד שראינו את הגינה בבית ראש הממשלה ברחוב בלפור.

היו שם כ-70 אנשים כולל  השרים והח״כים. בין האנשים במקום נדחקתי להגיד שלום לראש הממשלה שהיה מוקף בעוד מספר אנשים שלחצו עליו כדי לחבק אותו ללחוץ יד, גם אני הגעתי אליו בסופו של דבר ״מיסטר פרטוק, מה שלומך״? אחרי 30 שניות עם ראש הממשלה תפסתי מקום בעמידה להקשיב לדברים והמסרים שהוא ביקש להעביר, הוא באמת רצה לדרבן ולהוציא מהאדישות את האנשים שנקבצו בגינת הבית של ראש הממשלה וברמצעותם את כלל הציבור. מסתבר שהמסרים עברו והליכוד ניצח  באחד ההשגים הגדולים שלו כראש ממשלה. נתניהו הטביע את חותמו כמדינאי ופוליטיקאי מהשורה הראשונה בעולם. השגיו, למרות השטויות שניסו להפיץ עליו בשמאל, הם מהגדולים שנעשו במדינת ישראל. אז אדוני ראש הממשלה, שאפו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה