שלושה מהצוות של של הפועל אשקלון בדרך החוצה



הערב תתכנס עמותת ״ותיקי הפועל אשקלון״ להחליף עוד אחד מחברי העמותה פרט לשלושה שכבר ידוע שעוזבים, בגלל האפשרות שהם יסתבכו בנושא הכספי, רשם העמותות החל כבר בבדיקת התנהלות העמותה

אשקלונט

יו״ר הפועל אשקלון, פרוספר וקנין, הדובר, שלומי לוי וחבר הצוות המקצועי, עומרי כהן, יקבלו מכתבי פיטורין מהקבוצה, ככל הנראה בתחילת השבוע. עמותת הפועל אשקלון תכונס הערב כדי להחליף גם חמישה מחבריה, שחוששים שבעקבות הסתבכות כספית של הקבוצה, הם יאלצו לשלם את העלויות הכספיות, בעקבות כוונת העירייה להחליף את העמותה וההנהלה ולשלם אך ורק לשחקני הקבוצה ולצוות המקצועי את שכרם. 

אל שלושת חברי העמותה שאת שמותיהם פרסמנו ביום שישי, שירן מנור חנן זילברג ואפי גניש יצטרף עוד אחד מחברי העמותה. בבר אוחנה.   מי שאמור להיכנס לעמותה הוא אמנון גלולה ממקורביו של, איתמר שמעוני, שממשיך לבחוש בתוך הקבוצה למרות כישלונו להיבחר לראשות העיר והפסדו בעתירה שהגיש לבית המשפט המחוזי בבאר שבע על הזיופים בבחירות (כתבה נפרדת על חקירת המשטרה תעלה מחר).

אמנון גלולה, שאמור לשמש כיו״ר העמותה החדשה, הסתובב סמוך מאוד לחדרי ההלבשה ולא בתוך חדרי ההלבשה, למרות שגם שם אסור לו להיות ולכן גלולה גם לא הוצג בפני השחקנים כיו״ר העמותה הבאה אתמול, כפי שפרסמנו אתמול.

בכל אופן נראה שהושגה התקדמות בין ראש העיר, תומר גלאם לבין עמוס לוזון שאמורים להיפגש מחר. לוזון  נתן לקבוצה ערבויות אישיות שלו ומנסה להגיע להסכמות בינו לבין חברי העמותה וההנהלה כדי לפתור את הבעיה.  אם לא יושגו הסכמות בין גלאם ללוזון, החברה העירונית תוציא מכתב לעמותה על סיום תפקידה לאחר שההסכם בינהם הסתיים והעמותה לא חתמה על הסכם חדש.  החלטתו של ראש העיר היא לסיים את סאגת הפועל אשקלון כבר מחר  (ראשון) בכל מצב.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה