דרום אדום 2019



דרום אדום הוא מסיבת טבע אמתית, מסיבה של אנשים טובים, מרחבים, שלל כלניות, אווירה, הופעות, פעילויות, טיולים ואטרקציות לכל המשפחה. מכאן שאם מבקשים להגיע לראות כיצד המדבר לובש חג - מעטה אדום ובוהק, לצד גוונים נוספים של פריחה, אתם עומדים לחוות נדבך נוסף בארצנו היפה. גם השנה החגיגה שעם הזמן הפכה למסורת (השנה חוגגים את החג בפעם ה14) מתקיימת בפברואר, ואם נדייק, נציין שהיא נערכת במשך חמישה סופי שבוע - בין פברואר למרץ. סוף השבוע הראשון חל בין התאריכים 31.1-2.2, סוף השבוע השני חל בין התאריכים 7-9.2, הסופ"ש השלישי חל בין התאריכים 14-16.2, הסופ"ש הרביעי יתקיים בין התאריכים 21-23.2 ואילו הסופ"ש המסכם יחול בין התאריכים 28.2-2.3.

Pixabay

מדרימים ביחד עם הילדים

הדרום הנו אחד מהאזורים המרוחקים עבור תושבי המרכז והצפון, אך יש מקרים שללא ספק שווים את הנסיעה ואף לצד התרגשות גדולה, כאשר "דרום אדום" ללא ספק מהווה סיבה למסיבה. אך מה עושים עם הילדים ברכב אתם שואלים? כיצד הילדים שורדים את הנסיעה? ובכן יש לנו כמה טיפים: מראש הכינו כריכים לדרך לצד חטיפים (כאלו שאינם דביקים או מלכלכים), שנית עצרו איתם במגוון מוקדים שעשויים להיות מעניינים ולבסוף ארגנו ברכב כלי יצירה – לא יקר וכן יעיל! שנרחיב? אתרו ברחבי הרשת כלי כתיבה לרכישה אונליין ורכשו מבחר נאה, שבין היתר כולל בלוק ציור קשיח ושלל צבעים. ברכב תבקשו מהילדים ליצור "יומן מסע" באמצעות ציורים, הדריכו אותם לצייר חוויות מהדרך - למשל את שדות הכלניות, החיות, האטרקציות השונות וכדומה.

למקרה שנהיים רעבים

מכירים את הרגע בו יוצאים לטבע ונהיים רעבים? אז זהו, שאין צורך להתחיל למנגל, אלא אתם מוזמנים ליהנות מכל מה שיש לתושבי המקום להציע לכם. שוק האיכרים והמעצבים מחכה לכם בבית האריזה במושב כוכב מיכאל. מה במקום? דוכני אוכל מקומיים, כולל גבינות בוטיק, ממרחים, ירקות של חקלאי האזור, פריקסה, אוכל רומני, טארטים דוכני בירה ועוד. מה עם קצת מזון לנשמה? דוכני שזירת פרחים, עבודות עץ ועוד הרבה טוב מחכה לכם במתחם. עצה שלנו? השאירו מקום בבטן וברכב! מתי כל זה קורה? בימי שישי מ9 בבוקר ועד 3 אחה"צ. כמו כן, גם מוטב להתעדכן לגבי מגוון מוקדי מזון נוספים, כגון "שוקשוקדה" שבלב הפריחה של יער שוקדה והשוק הבדואי הנודד שב16.2 וב2.3 יחכה לכם בצומת בית קמה.  

שילוב מתבקש - טבע ומוזיקה

אם כבר מדרימים, וודאו שהחוויה תהיה כמה שיותר מלאה ועל כן אם אתם חובבי מוזיקה, תשמחו לעת שלצד פריחה ואוכל טוב, גם יחכו לכם מגוון מופעים שווים! סקרנים? בין היתר יופיעו מיכה שטרית, ריטה, טיפקס, סי היימן, יהונתן גפן, הדג נחש, דן תורן, אסף אמדורסקי, שלומי שבן, שולי רנד, קורין אלאל, ואפילו מופע איחוד של "קצת אחרת". מבקשים גם לצחוק? אדיר מילר מחכה לכם בדרום עם מופע סטנד אפ (27.2 במועצה האזורית אשכול).

חשים יצירתיים?

הטבע לא רק הופך אותנו לרעבים, אלא גם ליצירתיים, ועל כן אך מבקשים לתת דרור ליצירתיות, (שלכם ושל הילדים), טוב לדעת שבין היתר ניתן ליהנות מסדנת ציור כלניות (בגלריית גוטיק ברעים), להכין עפיפון מעוצב באופן אישי (בחניון הררי – סמוך לשקשוקה שביער שוקדה), ליצור זיכרון משעשע של תמונה משפחתית בעלת ניחוח נוסטלגי (בחניון הררי) ועוד.

"קח מקל קח תרמיל"

נשמע טוב? נשמע כמו תוכנית נהדרת להכיר עוד נדבכים מארצנו היפה, להתחבר לטבע, ליהנות מארגון מושלם, להריח אינספור כלניות ובאופן כללי לחוות סופ"ש עתיר בפעילויות, צבעים, מרקמים, טעמים וניחוחות. צאו לטייל!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה