הגוונים שמבשרים את האביב



לקראת פסח והוא האביב מתחדשים גם הבתים שלנו ואיך דרך קלה ונוחה לחדש חלל מאשר לצבוע חדר, קיר או אפילו רק חלק קטן אך משמעותי. אז אילו צבעים יככבו בבית שלנו באביב הקרוב?

קרדיט: BG Paint.

אביב 2019 מתאפיין בצבעים רעננים שמזכירים את הטבע, צבעים ניטראליים וצבעים אופטימיים. ההשראה מגיעה משלל עולמות משיקים בארץ ובעולם – מעיצוב אופנה ובדים, מהמצאות ופיתוחים טכנולוגיים, ממסעות בעולם וכמובן מעונות השנה וממזג האוויר. והאביב, כמו תמיד, מסמל התחדשות, צמיחה וקלילות, גם בזירה האישית וגם בזירה הביתית-עיצובית.

האביב וצבעים הולכים מצוין ביחד כי לצבע יש יכולת לשפר מיד את מצב הרוח ולעשות מהפך של ממש בחלל מבלי לערוך אף שינוי אחר– בלי לשבור קירות ובלי לקנות רהיטים חדשים. אז מה נכניס הביתה באביב הקרוב?

צבעים רכים, בהם פסטליים רכים ונעימים וניטראליים, שכמובן אפשר למצוא במניפה החדשנית והטרנדית של BG Paint המתאימים ליישום בתוך הבית ובקירות החוץ, בשלל טקסטורות וגימורים. ואל תשכחו להכין היטב את הקירות לפני הצביעה, בייחוד אחרי נזקי החורף (עובש, רטיבות, סדקים וקילופים), לחדש את הרובה, לחדש את הדק בחוץ ולהתחדש.

אחרי שהכנו את הקירות והתשתית, אפשר לבחור צבעים. צבעי האביב נחלקים לכמה קבוצות מובילות המתכתבות גם עם מגמות בינלאומיות:

קבוצת הצבעים הוורודים – ורוד מככב כבר כמה שנים בעולם העיצוב, בדגש על ורוד חיוור או ורוד פודרה אם כי גם לוורד עמוק / עתיק ואף ורוד זוהר יש מקום של כבוד בזירה העיצובית. ורוד זכה להיכנס להיכל התהילה של הצבעים העל-זמניים בשל תכונות ניטראליות ועם זאת בעל אופי ונוכחות חדשניים. ורוד הוא שידוך מצוין לשורה ארוכה של צבעים וגוונים.

קבוצת הצהובים – צהוב נחשב צבע צעיר, מעורר וטרנדי. הוא, בדומה לכתומים ולוורודים, מלא אופטימיות וקלילות ונחשב צבע Joyful בזכות יכולתו הנפלאה להשפיע על מצב הרוח ועל האווירה. בנוסף, מדובר בצבע שמתאים לאקלים הישראלי והים תיכוני. תוכלו לבחור להכניס הביתה צהוב חלמון, צהוב חיוור, צהוב-ירקרק או צהוב-כתום המזכיר כורכום – כולם יעשו היטב את העבודה ויאירו חלל מנומנם או חשוך.

קבוצת הירוקים – אביב הוא העונה שמסמלת את החזרה לטבע, כמיהה לירוק רענן ורצון להתעטף בצמחייה בתוך חללי הבית. משפחת הצבעים הירוקים משדרת את כל אלו, בדגש על רעננות וקלילות. באביב נזנח את הירוקים העמוקים והמעושנים ונתמקד באלו הבהירים, הנוטים לצהוב, ליים או תכלכל.

קבוצת הכתומים – הכתומים מתאימים אף הם לאקלים הישראלי ולאורח החיים האנרגטי שלנו והוא אף מככב כצבע השנה. כתום, שילוב של ורוד וצהוב, משדר חדשנות, עדכניות, נוכחות חמה ואווירה טובה. כתום על גווניו הוא צבע חם. באיזה כתום לבחור? תוכלו להתלבט עם המניפה של בי ג'י בונד בין צבע מנגו לבין כתום נוטה לצהוב לבין כתום בהיר פסטלי וכך הלאה.

קבוצת הניטראליים – הגוונים הניטראליים הם גרסה חיוורת ורגועה של קבוצות הצבעים העזים יותר בתחילת הכתבה והם נועדו להעניק את אותה תחושה אך ברמיזה קלילה. הצבעים הניטראליים מתאימים לכל חלל והם בעצמם התגלמות של האביב – טריים, רעננים, נקיים ואלגנטיים. קרם, מוקה, שמנת, בז', לבן-אפרפר וגוונים ניטראליים אחרים יחדשו כל חלל ומיועדים לצביעה של הבית לקראת האביב.

את כל הגוונים ותתי הגוונים הטרנדיים של אביב 2019 תוכלו למצוא בקלות במניפה של BG Paint הכוללת 556 טרנדיים שנבחרו בתום מחקר מעמיק. מדובר בצבעים איכותיים, בעלי כושר כיסוי גבוה ויכולת לשדרג את הבית שלכם בצ'יק צ'ק.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה