אורן שלום – אומן חושים וטלפתיה סטנד אפ



מופעי סטנד אפ הם כעת הטרנד העולה באירועים. אם אתם מעוניינים להבטיח שהאירוע שלכם יתהווה באופן בלתי נשכח ומוצלח במיוחד, חשוב לשלב בסטנד אפ גם פאן אומנותי טהור. אומנות בשילוב עם סטנד אפ תהיה\ בדרך כלל, מתחום הטלפתיה ואומנות החושים: קסמים בהשתתפותם של מתנדבים מהקהל, מופעי סולו ושילוב של השניים. אורן שלום הנו אומן חושים סטנדאפיסט אשר לו ניסיון רב באירועים מכל הסוגים

יחצ

יצירתיות והתחדשות

כשאתם מסדירים מופע של אורן שלום – אתם מבטיחים כי האירוע שלכם יהיה אחד המדוברים באזורכם. בנוסף, אתם מבטיחים סיפוק ואושר מובהקים אשר יבואו לידי ביטוי הן באיכות המיצגים והן בקשר ללא מילים של האומן עמכם. הוא יזהה איזה קלף בחרתם, מה ציירתם או על מה חשבתם – והכל כשהוא כלל לא רואה אתכם ונמצא במרחק ניכר.

שילוב מוצלח של המופע עם כל חלקי האירוע

האומן הוא המציג הראשון באירוע? מתחיל להציג באמצע הסילבוס? חותם את האירוע? הוא ייערך, לבקשתכם, למצבים הללו ויספק קטעי קישור בהתאם למיקום המופע באירוע. לכן, זהו לא מופע תבניתי אלא מוצאם באופן ורסטילי לכל לקוח.

מיצגים מקוריים ופורצי דרך

אם הביטויים 'אמן חושים' או 'איש טלפתיה' או 'מנטליסט' מוכרים לכם מאירועי העבר, כלום לא משתווה למופע זה. האומן מגיע עם תפיסה חדשה ומקורית בה יובעו מיצגים מקוריים באווירה ייחודית. אם אתם מעוניינים במופע סטנד אפ משולב אמנות חושים בקונספט שונה ממה שהכרתם בעבר מומלץ לפנות לאורן שלום.

תיאומים אחרונים לפני סגירה

אנו ממליצים לתאם את שעת ההגעה ושעת הסיום ובהתאם לכך לבחור את המופע שיכול להיות בר שילוב באירוע שלכם. חשוב לשתף את האמן באופן שיבוצו על מנת שיידע להיערך ולהציג לכם בדיוק את המופע לו אתם זקוקים באורך משכו.

אורן שלום – אמן חושים וסטנדאפיסט מוביל

אורן שלום הנו אמן חושים מנוסה אשר מביא לקהלים שלו משהו חדש: קסמים ברמה אחרת, קטעי סטנד אפ מקוריים לחלוטין והכל על בסיס ניסיון רב שנתי, עם עבר מפואר של סיפוק לקוחות מכל רובדי החברה. פנו לאורן שלום למופע אמנות חושים וסטנד אפ באיכות חסרת פשרות!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה