אחסון חפצים במחסן תכולה בתקופת שיפוץ



אם אתם עומדים לקראת שיפוץ של בית, דירת מגורים, משרד או בית עסק, מומלץ שתבחרו בשירות אטרקטיבי ומשתלם של אחסון תכולת דירה למשך כל זמן השיפוץ. בצורה זו, תוכלו לייעל משמעותית את כל תהליך השיפוץ ובו זמנית להגן באופן הטוב ביותר על כל החפצים, הרכוש והציוד היקר והחשוב שיש לכם

pixabay

יתרונות בולטים לבחירה במחסני תכולה

כאשר מבצעים עבודות שיפוץ, זה תמיד כרוך בהרבה לכלכוך, טונות של אבק, שאריות של צבע שנזל, כך שיש חשש תמידי לגבי הריהוט, הציוד החשמלי וכל שאר הרכוש החשוב לכם. לכן, אחסון תכולת דירה במחסן תכולה מוסדר, נקי ובטוח, מבטיח את שלמות תכולת הדירה ומונע פגיעות, גניבות, הרס ונזקים כלשהם לרכוש.

יתרון משמעותי הוא מתן אפשרות לצוות המשפצים לעבוד בדירה ללא כל הפרעה ובלי שעליהם לדאוג לשלום הרכוש שלכם. בצורה זו, אתם מבטיחים שהעבודות כל מהלך השיפוץ ייעשה במהירות האפשרית ובצורה הטובה ביותר.

אחסון תכולת דירה לתקופת השיפוץ מעניק לכם את האופציה הנוחה לעבור למקום דיור חלופי זמני, כגון דירה שכורה, בית מלון או להתארח אצל משפחה קרובה או חברים, בלי שתצטרכו לסחוב אתכם חפצים ורכוש מיותר שלא לצורך. כמו כן, יותר נעים ונוח במהלך השיפוץ, לא להישאר בדירה ולגור בתוך אתר בנייה אלא לעבור לדירה אחרת ולחזור כשהכל יסתיים.

מה כולל השירות?

כיום, ישנן בשוק חברות שונות המעניקות שירותי אחסון תכולת דירה באמצעות השכרת מחסנים ייעודיים בהם נשמר כל הציוד, החפצים האישיים והרכוש. מחסני התכולה נמצאים במקומות שונים בארץ, לכל אחד גודל מסוים וכן מגוון של אמצעי בטיחות המונעים השחתה או גניבת התכולה המאוחסנת, ביניהם מערכות קירור, איטום, שמירה רצופה ועוד. כדאי לבחור חברת אחסון שיש לה מחסנים קרובים ונגישים למקום המגורים שלכם, שתוכלו לבקר בהם בקלות במידת הצורך.

לכל לקוח יש אפשרות לבחור את מחסן התכולה המתאים ביותר לצרכיו, על פי כמות החפצים והציוד, כדי שלא לאחסן בצפיפות גדולה מדי או לחילופין לשכור שטח גדול מדי ולבזבז כספים. בנוסף, תקופת האחסנה משתנה ונקבעת  לפי דרישת הלקוח – לזמן קצר או ארוך טווח.

רוב המחסנים מספקים הגנה על התכולה, כאשר מומלץ לקבל את השמירה הצמודה והרצינית ביותר, הכוללת שילוב של מערכות אזעקה המתריעות על פריצות או גניבות, פטרולים של אנשי שמירה במהלך שעות היום והלילה ועוד. בנוסף, הכרחי לעשות ביטוח תכולה שייתן לכם שקט נפשי מקסימלי, החל ממועד העמסת התכולה אל מתחם האחסון ועד לאחר החזרתה בשלמות לדירה ששופצה.

ההמלצה היא להגיע למחסנים פיזית להתרשם מהאיכות, המקצועיות, הניקיון, התחזוקה והאבטחה השוטפת. בנוסף, רצוי לחתום על הסכם מפורט עם חברת האחסנה ולוודא כי אתם מקבלים את השמירה הטובה ביותר על התכולה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה