איך בוחרים מתנות מקוריות למשרד?



עובדים במשרד ורוצים לשדרג אותו עם מתנה מקורית ושימושית? מעוניינים לשמח קולגה או שעובד במשרד משל עצמו? אם כן, חשוב שתדעו שיש היצע נרחב של מתנות למשרד בדגש על גדג'טים מדליקים ומגניבים, וכן על שימושיות ונוחות, עיצוב ואסתטיקה, בדגש על בריאות, ועוד. אז איך בוחרים מתנה מיוחדת שתענה על הצרכים? בואו נראה

pixabay

קודם כל – איפה קונים?

יש לא מעט חנויות שבהן ניתן למצוא מתנות למשרדים אבל למה בכלל לצאת מהבית. בימינו באמת אין סיבה לעלות על הרכב ולהתחיל להסתובב בין חנויות, על כל המשתמע מכך מבחינת בזבוז זמן, הוצאות דלק, פקקים, חום השמש והמלאי שלא תמיד אטרקטיבי בחנויות הפיזיות. במקום זאת, על כוס קפה בזמנכם החופשי פשוט היכנסו לאתר שמתמחה במתנות מקוריות והתחילו לסייר בקטגוריות הרלוונטיות עבורכם. ויש עוד יתרון לא מבוטל ברכישת מתנות למשרד דרך הרשת - המחיר. מכיוון שפחות יקר להחזיק חנות מקוונת בהשוואה לחנות פיזית, בדרך כלל תוכלו לקבל באינטרנט הצעות מחיר יותר אטרקטיביות ומשתלמות.

יחד עם זאת, ישנם אתרים רבים שמציעים מתנות משלל סוגים, בהן גם כאלו המתאימות למשרדים. אז איך בוחרים את האתר הנכון? ראשית, העדיפו אתר שמציע מגוון רחב של עשרות רבות ואפילו מאות מתנות הולמות. שנית, ודאו שמאחורי האתר עומדת חברה רצינית ומוכרת, ושחוויית הקניה בו היא טובה ומהנה – למשל תמונות מאירות עיניים, הסברים ברורים לגבי כל מתנה, שימושיה ודרך הפעלתה וכדומה. כמו כן, חשוב להבין שחלק גדול מבעלי האתרים בכלל לא מחזיקים את המלאי בישראל, אלא משמשים כמעין מתווכים ביניכם הקונים לבין יצרנים ממקומות אחרים בעולם. המשמעות היא שאם אתם מזמינים מהם מתנה היום ייתכן מאוד שתצטרכו להמתין כמה שבועות עד שהיא תגיע באונייה מסין. אז העדיפו אתר שמחזיק את המתנות כאן בארץ ושברור לגמרי אם הן מצויות במחסנים נכון להיום. 

ועוד נקודה אחרונה: אתם מחפשים מתנות מקוריות ולא סתם מתנות רגילות מאותו השטאנץ המוכר. אז בחרו אתר שהחברה המפעילה אותו באמת מכוונת להביא את החידושים והגדג'טים שמהווים את המילה האחרונה.

ואיך בוחרים את המתנה עצמה?

ישנם כמה פרמטרים מרכזיים שצריכים להנחות אתכם בעת בחירת מתנה מקורית למשרד. לדוגמא, יש את שאלת התקציב העומד לרשותכם וחשוב להבין זאת מראש, כי מתנות למשרדים יכולות להתחיל בעשרות שקלים בודדים (למשל לספל קפה ותה בעיצוב מדליק), ולנסוק ליותר מאלף שקלים (למשל לעמדת מחשב ארגונומית מתכווננת.

חשוב גם להגדיר בדיוק למי מיועדת המתנה. אולי אתם מתכוונים להעניק אותה לבוס ואז חשוב להבין מהם תחומי העניין שלו ומה יוכל לשמח אותו. ייתכן שהוא סובל מכאבי גב או כאבים בידיים בגלל עבודה ממושכת על המחשב ואפשר לקנות לו מוצר ארגונומי בריאותי. ייתכן שהוא חובב גדג'טים ואלקטרוניקה, חובב וינטג', חובב עיצוב ומעריך אסתטיקה, חובב ספורט ומאוד תחרותי, וכן הלאה. מצד שני, ייתכן שהמתנה מיועדת לכמה עובדים במשרד, אמורה להיכנס לחדר הישיבות המהודר שלכם, לעמדת עבודה, לחדר הקבלה וכן הלאה. בקיצור, התאימו את המתנה לבן אדם שאליו היא מיועדת, למקום שבו היא עתידה לעמוד, ולשימושים המיטביים בה.

יש עוד כמה פרמטרים לבחירת מתנה מקורית למשרד אבל במקום לסקור אותם ברשימה בואו נראה מספר דוגמאות דרך מתנות חביבות, נוחות, שימושיות ובריאות:

מעמד אוניברסאלי לסמארטפון

הטלפון הנייד כבר מזמן הפך לכלי עבודה ראשון במעלה והוא תמיד נמצא בהישג יד איפשהו על השולחן, בתיק או במגירה. אז במקום להתחיל להתעסק עם מציאת הנייד ומציאת התנוחה עבורו, אפשר לקנות מעמד אוניברסאלי שמתאים לכל סוגי הסמארטפונים. מדובר בגדג'ט שנתפס חזק על שולחן ותופס את הנייד עם קליפס, כשאפשר לסובב אותו לכל הכיוונים והזוויות באופן קל ונוח. גובהו (70 סנטימטרים) בהחלט מתאים לגובה העבודה מול השולחן במשרד. זוהי מתנה בעלויות ממש לא גבוהות שיכולה להתאים לכל מי שרוצה את הנייד שלו זמין ונוח לשימוש מהיר, בלי קשר לתחום העיסוק או לתפקיד במשרד – החל מהמזכירה ועד למנהלת.

שעון פליפ בעיצוב אופניים

עולם השעונים תמיד מתחדש ומאפשר לכם לבחור מתנות שימושיות, יפות ומעוצבות שכל משרד צריך. כך למשל, אפשר לקנות שעון שולחן מיוחד, מקורי ויפהפה בעיצוב של אופניים ובמגוון צבעים לבחירה. מדובר בשעון עם מנגנון פליפ, כלומר עם לוחיות מתחלפות בסגנון רטרו שעל גביהן מוצגות ספרות ברורות, כך שבמקום מחוגים יש לוחיות שחורות מתחלפות. אז למי מתנה כזו יכולה להתאים? לכל משרד שצריך שעון ושרוצים לתת לו טאץ' יותר מעוצב, חכם ואלגנטי. בנוסף, אם אתם מכירים מישהו (קולגה, מנהל, חבר) שיש לו חיבה מיוחדת לרכיבה על אופניים, או בכלל לגדג'טים ולמכאניקה חכמה, הוא בוודאי ישמח לקבל את השעון המיוחד הזה.

כרית ישיבה נוחה ובריאה במיוחד

אם אתם עובדים במשרד בוודאי מוכרות לכם התופעות הנלוות לישיבה ממושכת: חוסר נוחות, כאבים באגן, כאבי גב וכדומה. אז הנה מתנה שיכולה לשמח כל עובד במשרד באשר הוא, ובמיוחד את מי ששמעתם אותו מתלונן פעם על איכות הכיסאות המשרדיים. מדובר בכרית ישיבה נוחה מאוד העשויה מספוג זיכרון, המעניקה נוחות ותמיכה אופטימאלית, ויודעת להתאים את עצמה בדיוק למבנה הגופני של המשתמש, כאשר היא חוזרת למצבה המקורי בתוך מספר שניות אחרי שמשנים תנוחה. מדובר במתנה בריאה ושימושית בעלויות ממש לא גבוהות, שמראה שאתם שמים לב לסובבים אתכם ולצרכיהם המיוחדים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה