איך להשקיע בנדל"ן ולהרוויח בגדול?



זה לא סוד שכסף הוא הבעיה בחיים. או יותר נכון, מחסור בכסף. אנו עובדים כשכירים לילות כימים על מנת לנסות ולסגור את החודש, ולעתים גם פותחים עסק מן הצד על מנת להגדיל את הרווחים עד כמה שרק אפשר. אבל לפעמים גם זה לא מספיק ויש צורך לחפש אפיקי השקעה נוספים. אחד מבין האפיקים האלה הוא השקעה בשוק הנדל"ן, ואם עושים הכול נכון, אפשר להרוויח

pixabay

משקיעים מבלי לקחת סיכון

הכול נאמר על שוק הנדל"ן – שהוא מסוכן, שצריך להיות מיליונרים כדי להיכנס אליו ושתראו את הרווחים רק כעבור 10 שנים אם בכלל. אבל אם מצייתים לכמה כללים פשוטים, אפשר בהחלט להרוויח מהשוק ובגדול. אלה כמה דברים שכדאי לזכור כאשר אתם משקיעים בשוק:

  • לימוד את הנושא – לפני שאתם ניגשים להשקיע בשוק הנדל"ן, עליכם ללמוד על הנושא היטב. אם תלמדו להכיר טוב יותר את השוק, תוכלו לזהות הזדמנויות השקעה בקלות רבה יותר ולדעת לקראת מה אתם הולכים.
  • מחפשים את העסקה המתאימה – לאחר שהבנתם פחות או יותר איך עובד השוק, כדאי להתחיל לחפש הזדמנויות השקעה מתאימות. מה הסכום שאתם מוכנים להשקיע בנכס? האם אתם מעוניינים לרכוש דירה במטרה להשכיר אותה לאחרים או בבית עסק שממנו תוכלו לקבל אחוזים?
  • להשיג מימון – לעתים תגלו שעדיף להיעזר במימון מהבנק כדי להשקיע בנדל"ן, כלומר לקחת משכנתא. חשוב להגיע מוכנים לפגישה עם הבנקאי. הוא בתורו יבחן את ההיסטוריה הבנקאית שלכם ויוודא שאתם יכולים להחזיר את ההלוואה בבוא העת
  • בחנו את סוגי הקרקע – לצד בדיקת הנכס, כדאי לבדוק גם את הקרקע. השבחת קרקע היא תהליך שעוברת הקרקע במטרה להעלות את הערך שלה ולהפוך אותה ליוקרתית יותר. תהליך ההשבחה יכול להיעשות בצורות שונות כמו הפיכת הקרקע לקרקע חקלאית או הגדלת זכויות בנייה עליה.

מגיעים לשלב הקנייה

לאחר שעברתם כמה שלבים הכרחיים ובדקתם את הנכס היטב, מגיע השלב שבו יש צורך לקנות את הנכס. לפני ביצוע הרכישה, בחנו היטב את החוזה בינכם לבין המוכר ובדקו אם אין סעיפים מחשידים כלשהם או סעיפים בלתי ברורים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה