איך להתגבר על חרדה דנטלית



אחד הפחדים הגדולים ביותר עמו מזוהים רבים בכל רחבי העולם הוא ביקור אצל רופא השיניים. חרדה דנטלית הפכה לבעיה מוכרת ולגיטימית שנובעת ברוב המקרים מחוסר ידע, סטיגמות ונסיון רע עם רופא השיניים המוכר לנו. על מנת להתמודד עם הבעיה ולסייע למטופלים להתגבר על החרדה, החלו מרפאות רבות לעבוד בהתאם לשיטות שמטרתן לענות על השאלה – איך להתגבר על חרדה דנטלית בקלות, ולהפוך את הביקור אצל רופא השיניים לחוויה חיובית ואפילו מהנה בחלק מהמקרים.

יחצ

הצעד הראשון להתגברות על חרדה דנטלית הוא לקרוא את המדריך שהכנו במיוחד בשבילכם! מספר טיפים יעילים במיוחד שיסבירו לכם איך להתגבר על חרדה דנטלית מחכים לכם בהמשך המאמר. המשיכו לקרוא.

איך להתגבר על חרדה דנטלית – טיפים יעילים

  • רושם ראשוני – מומלץ ואף כדאי לבקש לבקר במרפאה עוד לפני שקבעתם את הטיפול הראשון. הדרך הטובה ביותר להתגבר על חרדה דנטלית היא להכיר את המקום ולהרגיש בו בנוח; תכירו את הרופא והצוות במקום, עשו סיור קצר במרפאה ובחנו בעצמכם את אדיבות העובדים, סגנון הדיבור, רמת הניקיון, הטכנולוגיה בה משתמשים במרפאה, וקריטריונים נוספים שחשובים לכם.
  • הסבר מקיף – חרדה בדרך כלל מתפתחת מחוסר ידע והבנה בנושא מסוים. במרפאות המקצועיות מבינים שחרדה דנטלית היא עניין לגיטימי אך הפיך ועושים את מרב המאמצים לנטרל אותה על ידי הסברים מקיפים ושקופים בשפה שמובנת למי שאינו מגיע מעולם הרפואה.
  • קביעת התור – מובן שמומלץ לקבוע את התור לזמן שנוח לכם. אם הנכם מרגישים טוב יותר בשעות אחר הצהריים, שאפו לקבוע את התור לשעות אלו. מומלץ גם לבחור בתקופה פחות לחוצה על מנת שלא לפתח לחצים שישפיעו על התחושות שלכם בדרך לטיפול.
  • יום הטיפול – נסו להגיע לפחות חצי שעה לפני הטיפול בכדי לא להיות לחוצים ולא לאחר. תרשו לעצמכם לנוח ולהירגע בחדר ההמתנה עם כוס קפה, עיתון או ספר טוב. מכיוון שבזמן הטיפול אינכם יכולים לדבר, החליטו על סימן המוסכם בין שניכם ליציאה להפסקה במקרה של אי נוחות.

מתגברים על החרדה ביחד

תושבי ירושלים והסביבה מוזמנים לבקר, מרפאת שיניים בי-ם המתמחה בנטרול חרדה דנטלית עומדת לרשותכם. אנו מקווים שהטיפים שאספנו עבורכם סייעו לכם לפחות כרגע לחשוש הרבה פחות, ומזמינים אתכם להגיע לבקר אצלנו בעצמכם ולאפשר לנו ללוות אתכם צעד צעד, לקראת נטרול מוחלט של הפחד והחרדה מפני טיפולי השיניים.

אנו מחזיקים בגישה חיובית וחדשנית על פיה כל אחד יכול ללמוד איך להתגבר על חרדה דנטלית בקלות – הכל מתחיל בגישה חיובית, הכלה והקשבה. זה הזמן לאפשר לעצמכם להתגבר על הפחד ולהעניק לעצמכם את הטיפול הטוב ביותר, כי כפי שאתם כבר בוודאי יודעים אין לזלזל בבריאות הפה. צרו עמנו קשר ובואו לפגישת ייעוץ, נשמח לארח אתכם אצלנו.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה