איך תזונה משפיעה על חייו האינטימיים של הגבר



לתזונה השפעה רבה על איכות החיים. מי שאוכל בריא ומקפיד על תזונה מאוזנת נהנה מבריאות טובה ושנים ארוכות. הרבה אנשים לא יודעים זאת אבל תזונה בריאה משפיעה גם על איכות חיי המין ומונעת ליקויים בתפקוד המיני אצל הגבר. ישנם מאכלים מסוימים שממש פוגעים בבריאות הגבר ולכן גם בתפקוד בחדר המיטות ולחילופין ישנם מאכלים שמצוינים לבריאות הגבר וגם עושים פלאים לבעיית אין האונות

צילום Pixabay

הידעת? תזונה לא נכונה פוגעת בתפקוד המיני

אז מה היא תזונה לא נכונה? תזונה שאינה מאוזנת וגורמת להשמנת יתר, בעיות בזרימת הדם ומחלות כגון סוכרת. כאשר אדם סובל מבעיות בריאות אלו סביר להניח כי יסבול גם מבעיות כגון שפיכה מוקדמת, העדר זקפה ואף העדר חשק מיני. כמו כן סביר להניח כי ימנע מלשתף את הסביבה הקרובה עקב תחושת הבושה שאופפת את הנושא הרגיש הזה. גם צריכה מוגברת של אלכוהול וסמים פוגעת בייצור הורמון הטסטוסטרון הגברי אשר בעקיפין גורמת לבעיות בתפקוד המיני. תזונה בריאה יותר המותאמת באופן אישי תעשה את השינוי גם בבעיות הבריאות וגם בבעיות בתפקוד המיני.

אז איזה מאכלים כן רצוי לצרוך? מאכלים המכילים אבץ כגון בצל ואגוזים למיניהם ידועים ביכולת שלהם לשפר את הפעילות המינית. גם מאכלים המכילים מגנזיום כגון פולי קקאו, אגוזים שונים ושמרי בירה תורמים רבות לאון הגברי בכך שגורמים לשרירים להשתחרר וכך הזרע משתחרר בקלות יותר. נמצא גם כי מאכלים המכילים ויטמין B אשר משפיעים על הפעילות הכימית במוח סייעו בחדר המיטות.  יש עוד צמחים רבים וטובים אשר עוזרים ורצוי לצרוך אותם על בסיס קבוע לאחר התייעצות עם תזונאי/ת מוסמכ/ת.

שינוי תזונתי נותן תוצאות לטווח הארוך ופותר את בעיית האין אונות

אז נכון, אין פתרונות קסם ואין לצפות שהשינוי יגיע ביום אחד. זהו תהליך ארוך ולעיתים מייגע אבל עם סוף טוב! אז נכון, תמיד יש פתרונות אינסטנט של תרופות ותכשירים הגורמים לפתרון זמני של כמה שעות לבעיית האין אונות, כגון קמגרה ג'ל ושכנותיה, אבל אם תשתמש בהם באופן קבוע ולא תנסה לפתור את הבעיה שלך לעומק אתה תהיה תלוי בתכשירים האלו והבעיה שלך לא תיפתר. כמו כן לא ידוע מה הן ההשפעות שלהם על הגוף לטווח הארוך, כך שאתה עלול לסכן את הבריאות שלך.

תתחיל את השינוי עוד היום

כאשר מדובר בבריאות לא כדאי לדחות את הטיפול. שינוי תזונתי הוא עניין באמת מורכב ולא פשוט להרבה אנשים אבל יש לו קשר ישיר לאיכות החיים, לבריאות ולתפקוד המיני. כל אלו הם מקשה אחת ולכן כאשר מתחילים לאכול אוכל בריא ומזין רואים שיפור בכל הפרמטרים יחד, רק צריך סבלנות כי שינוי אורך זמן. אם תתמיד ותקפיד על תזונה מאוזנת תוכל להנות משיפור אדיר בחיי המין שלך ולחזור לתפקוד מלא בלי להיות תלוי בתכשירים או תרופות שונות, הביטחון העצמי יחזור ואיתו גם האגו הגברי שנפגע ואתה תוכל להנות מחיים בריאים ומאוזנים בכל התחומים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה