אירוע חינה – כיצד יוצרים קייטרינג שמתאים גם למבוגרים וגם לילדים



אחת הנקודות שאנחנו צריכים להתמודד איתן, כאשר אנחנו עורכים אירוע אליו אמורים להיות מוזמנים מבוגרים וילדים, היא כיצד אפשר לייצר תפריט לאירוע אשר מותאם גם עבור ילדים וגם עבור מבוגרים.

Pixabay

על פניו זה נשמע אולי מוזר, שכן לא אמור להיות הבדל בין מה שילדים אוכלים לבין מה שמבוגרים אוכלים, אך כפי שאנחנו יודעים זה לא בהכרח כך. מבוגרים יכולים לצרוך אוכל יותר "מתוחכם", יותר מיוחד, שלא נדבר על זה שהם הרבה זמינים ונגישים לטעמים שונים, בעוד שילדים פחות. בגילאים מאוד קטנים, צריך להכין עבורם מנות שמתאימות להם, בעוד שבגילאים קצת יותר מבוגרים, גם בקרב ילדים, צריך להכין עבורם מנות שהם ייהנו מהן, מנות שהם מכירים ויטעימו לטעמים שלהם.

באירועים "רגילים" זה לא כל כך בעייתי, למשל בימי הולדת, חתונות, בריתות וכדומה, שכן באירועים כאלה בדרך כלל נהוג להציע מגוון רחב של מנות מסוגים שונים, כולל מנות שמיועדות ספציפית לילדים. לעומת זאת, אם מדובר על אירוע כמו חינה, אז זה מעט שונה, מאחר ואז חברת הקייטרינג צריכה לספק תפריט עם מנות מסורתיות ולא רק מנות רגילות. על כן לצד אותן מנות, יש צורך לספק גם מנות עבור ילדים.

לפני שנסביר מה הכוונה במנות ילדים ובמנות מבוגרים, נציין שאם אתם מחפשים חברה שמתמחה בשירותי קייטרינג לאירוע חינה ובכלל בחברה שמתמחה בשירותי קייטרינג לאירועים בסדרי גודל שונים, זה הזמן לפנות אל חברת הלל קייטרינג. החברה מציעה לכם ניסיון של שנים רבות בתחום, צוות מקצועי ואיכותי, תפריט אירועים מגוון ברמה גבוהה, הכל כמו שאתם מחפשים ואוהבים.

 

מה זה תפריט לילדים?

כל מקום שמכבד את עצמו, בין אם מדובר בחברת קייטרינג ובין אם מדובר במסעדה, מציעה בתפריט הראשי מנות שמתאימות ספציפית לילדים. נכון, שאם ההורים שלהם מעוניינים הם תמיד יכולים להציע להם מנות רגילות, אך ההנחה היא, שילדים פחות יתחברו למנות כאלה ועל כן, יהיה נכון יותר להציע להם מנות שהם יאהבו, יתחברו, מנות שבאמת מתאימות לילדים.

מה זה אומר תפריט לילדים באירוע ובפרט בחינה? אנחנו מדברים על מנות כמו בשרים שילדים אוהבים, המבורגרים, נקניקיות, שניצלים, וכן אנחנו יכולים להציע להם מנות כמו פסטות עם כדורי בשר, למשל. מן הסתם, אם הקייטרינג הוא בשרי, אז בשביל לשמור על הכשרות, יש אפשרות להציע רק מנות בשריות ולא מנות חלביות, זה לא אומר שצריך להתפשר על האיכות, כמובן. מה שכן, אפשר להציע מנות עם דגים, למשל, פיש אנד צ'יפס.

חשוב לציין שמעבר למנות בשריות כמו שהצגנו, הרי שאפשר לספק גם מנות נוספות לילדים, כולל סלטים, ומנות שכוללות פירות ועוד.

מה זה תפריט למבוגרים?

תפריט מבוגרים הוא תפריט רגיל, מן הסתם. הוא כולל סוגים שונים של בשרים, סוגים שונים של דגים, מנות פתיחה ומנות ראשונות שונות, מגוון סלטים, אוכל יותר פיקנטי, אוכל יותר מורכב, עם עושר רב יותר של טעמים, מנות שמבוגרים הרבה יותר רגילים אליו, מנות שמבוגרים מכירים ואוהבים.

צריך להדגיש, ההפרדה בין התפריטים היא לא תמיד בולטת לעין, מצד שני, באירוע כמו חינה או אירועים אחרים, על המארחים לדאוג שיהיו מנות שהילדים יוכלו ליהנות מהן, ומן הסתם, שיהיו מנות שגם המבוגרים יוכלו ליהנות מהן במיוחד. מוטב שתהיה הפרדה כזו, אפילו למראית עין בשביל שהילדים ייהנו מהאוכל וההורים לא יצטרכו לחפש מנות מיוחדות מתוך התפריט הכללי שיכולות להתאים להם.

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה