באיזה שלב של העסק נכון להתחיל קידום אורגני בגוגל?



אם נתקלתם בכמה מושגים בסיסיים מעולם השיווק הדיגיטלי, אפשר להניח ששמעתם על קידום אורגני בגוגל. בין בניית אתרי אינטרנט לקמפיינים בפייסבוק, מנוע החיפוש זוכה לפופולריות אדירה, ולא מעט בעלי עסקים ומנהלי אתרים מנסים להבין איך מתמודדים במגרש הגדול הזה ואיך מנווטים בין המתחרים שלכם, ויש מהם בשפע. באופן טבעי עולה גם שאלת המועד, ולא תמיד ברור מתי הרגע הנכון להתחיל לעבוד

pixabay

לפני הכל: למה בכלל צריך קידום אורגני בגוגל?

בניית אתר אינטרנט היא משימה שכל עסק מתמודד עמה היום, מקטן ועד גדול. חנות הממתקים הקטנה בשכונה, משרד עורכי הדין הגדול וגם ארגונים ענקיים עם מאות עובדים ואלפי לקוחות – כולם מנהלים אתר, חנות מקוונת או לכל הפחות בלוג מקצועי. לכולם גם ברור שהאתר היפה והמתוחזק צריך זריקת עידוד, וליתר דיוק הוא זקוק לגולשים שיגיעו, יכירו את המותג וירצו לרכוש את המוצר (או את השירות). יש כמה וכמה כלים בדרך להשגת היעד הזה, ביניהם פרסום בגוגל או פרסום בפייסבוק, אבל קידום אורגני בגוגל הוא קריטי, וזוהי למעשה אסטרטגיה לטווח הארוך, שכן מדובר בתהליך לא קצר ובתחזוקה רבה גם בהמשך, כשהתוצאות יגיעו.

 

מה זה אומר, תכלס?

כדי להבין למה אתם באמת צריכים להשקיע בזה, כדאי להבין איך קידום אורגני בכלל תורם לכם. התשובה לשאלה הזו די פשוטה: קידום אורגני בגוגל הוא זה שמאפשר לכם להופיע בין התוצאות הראשונות במנוע החיפוש. במילים אחרות, בפעם הבאה שהלקוח יחפש חנות פרחים ברמת גן, עורך דין באשקלון או תופרת בחיפה, גוגל יציג לו שפע של תוצאות – ואתם תהיו במקום טוב למעלה. כך הלקוחות ידעו שאתם קיימים, יכירו אתכם ובעיקר יבצעו את הרכישה שלהם דרככם. בדרך לשם יש כמה פעולות מרכזיות שנדרשות, והנה התשובה לשאלה שאיתה פתחנו את המאמר הזה: כדאי מאוד להתחיל כבר עכשיו, גם אם האתר שלכם עדיין לא באוויר.

 

כך מתבצע קידום אורגני בגוגל

אם פרסום ממומן דורש תקציב לצורך ניהול מודעות, בדיוק כפי שפועלת הפלטפורמה של פרסום בפייסבוק, קידום אורגני בגוגל לא נשען על מודעות קצרות עם תקציב שהולך ותופח. למעשה, הקידום האורגני מתמקד באתר שלכם, בביטויים המרכזיים שחשובים לכם ובחוויית המשתמש שאתם מציעים. כדי לעשות את זה נכון נדרשות כמה פעולות מרכזיות, מביצוע חקר מילות חיפוש דרך בניית תוכן איכותי שנשען על המילים הללו. בתוך התהליך הזה תצטרכו גם לוודא שהאתר שלכם נטען במהירות, שהצפייה בו נוחה ומותאמת גם למכשירים כמו טלפון חכם או טאבלט, שיש תגיות לתמונות, כותרות מתאימות וגם החלפת קישורים היא צעד נחוץ. ככל שתתחילו בשלב מוקדם יותר – כך תגדילו את הסיכוי שתראו תוצאות בשלב מוקדם יותר.

 

מאיפה בכלל מתחילים?

כאמור, קידום אורגני הוא צעד בסיסי והכרחי בקידום האתר שלכם, ובהחלט כדאי לעשות את זה נכון מהצעד הראשון. חברת קידום אתרים וצוות מקצועי שמלווה את התהליך הזה היא דרך טובה להתמודד עם האתגר. הצוות של דרוקסיט, חברת בניית וקידום אתרים מהמובילות בישראל, עוזר לכם בכל שלב בדרך, מהתכנון ועד הביצוע, מחקר מילות החיפוש ועד לפיקוח אחר ביצועי המהלכים השיווקיים. עם כלי השקיפות, זה שמאפשר לכם לדעת בדיוק מה מצב האתר ואיך הוא מתפקד בכל רגע נתון (בפרט בכל הקשור לקמפיינים ממומנים) יש לכם את מכלול השירותים הדרושים כדי לבצע קידום אורגני אפקטיבי, פרסום ממומן בגוגל ומהלכים שיווקיים מצוינים גם ברשתות החברתיות.

 

אז מתי מתחילים?

בין אם יש לכם אתר מזה שנים, בין אם אתם מתחילים לגשש ולחלום בגדול, ובין אם אתם רוצים לשדרג את האתר הקיים ולקחת אותו כמה שלבים קדימה – קידום אורגני בגוגל צריך להתחיל עכשיו, מוקדם ככל האפשר. עם זאת, מומלץ להיעזר בגורם מקצועי שיבחן את ביצועי האתר שלכם, את התוכן ואת התמונות, את זמני הטעינה ואת הקודים השונים. בחינה מדוקדקת תאפשר הסקת מסקנות וגיבוש תכנית אסטרטגית ארוכת טווח שתבטיח ביצועים משופרים וטובים הרבה יותר – ותנועה משמעותית לאתר.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה